EnAnonumius skrev 2024-01-07 07:50:37 följande:
Oj oj oj... Så du anser att SÄPO ljuger?
Har du belägg för att SÄPO har fel?
När skall du lägga belägg på att det INTE finns misogyna incels?
Det har du aldrig gjort i något av dina inlägg.. Däremot så har du ju bara sagt "det finns inga misogyna incels". Men inga belägg för dinba påståenden.
Varför skall det räcka att du säger att "deet inte finns misogyna incels" och slippa lägga belägg för det , och samtidigt så skall du kräva andra skall lägga belägg när de inte håller med dig?
Snacka om att köra med dubbla måttstockar fån din sida.
Vet du vad..
Att vara våldsbejakande betyder inte att man har begått våld (ännu), men är inte främmande för att begå våld om man känner för det och anser att det skulle behövas.
Anonym (hej) skrev 2024-01-07 02:45:10 följande:
När du anklagar incels för att vara misogyna så krävs det att du har belägg för det. En rapport eller ett tv-program som driver samma agenda som dig utan några faktiska exempel kan inte användas för att svartmåla en hel grupp. Försök inte försvara dig med att du bara pekar ut "vissa" som misogyna. Det är skitsnack. När du beskriver incels som misogyna så drabbar det alla.
Ha ha ha, det kommer från rätt käft?
Du upprepad direkt lögn blir inte sann för den upprepas...🙄
Så var det dags igen, att du bevisar att du flunkade hårt i svenskan. Alternativt att du väljer att direkt ljuga (igen).
Jag har sagt det förut i några av mina inlägg och säger det igen.
Jag har aldrig sagt att incels i grupp är misogyn..
Jag har sagt att det finns misogyna incels och icke misogyna incels. Att jag delare upp det i två grupper.
Att du väljer att förneka att det finns misogyna incels är bara dina problem.. Inte mina och inget du kan hålla emot andra heller och försöka kräva att det skall förneka heller.
Så nu mina två sista frågor till dig för denna gång.
Flunkade du i Svenskan?
eller
Väljer du medvetet att ljuga?
En av dessa är det.. Du "ljuger medvetet", eller att du "flunkade i svenskan".
Lite avslutande citering från mig som jag hämtat från SÄPO hemsida.
"Långt ifrån alla i manosfären är våldsbejakande, men vissa incelsgrupperingar identifieras som ett säkerhetshot. Medan andra våldsbejakande extremistiska miljöer ofta anser sig vilja skydda kvinnor så hyllar misogyna extremister dödligt våld mot kvinnor."
För sista gången. Jag tänker inte acceptera att du skriver "misogyna incels" och sen säger att det bara gäller vissa personer. När du skriver så träffar det alla incels vare sig du vill det eller inte. Antingen tycker du att en majoritet av incels är misogyna eller så får du sluta använda uttrycket. Du kommer inte undan med att anklaga mig för att vara dålig i skolan.
Säpo har inte fel, men du misstolkar rapporten. De talar om potentiella våldshot med ensamagerande gärningsmän. Man kan inte tolka det som du gör att det finns en stor grupp misogyna incelmän som kommer att ta till våld vilken dag som helst. Det står ingenstans i rapporten att de flesta incels är misogyna och farliga, som du i praktiken ger uttryck för när du skriver "misogyna incels".