Ni som träffat ”någon annan”?
Jag har i princip alltid haft nya beundrare som uppvaktat, så det finns alltid någon som väntar på sin chans.
Nr 3: Vi var i Europa på utbytestermin, väldigt intensivt, bodde ihop i en etta, gick i samma skolklass, umgicks 24/7. När vi kom hem till Sverige ville han ha paus och ringde inte ens på 3 hela veckor. Då blev jag istället ihop med killen som stod utanför min dörr med rosor och komponerade en låt till mig som han spelade och sjöng för mig.
Nr 4: Låtkillen tog ett jobb utomlands i ett år, han försökte hålla ihop oss men det blev rätt lite kontakt. Under tiden började jag hänga med fler vänner till en vän jag redan hade, och blev sugen på en nallebjörns-kille där som var väldigt mysig och lugn. Det slutade med att jag förförde honom, vi blev ihop och jag fick göra slut med låtkillen när han kom hem för att träffa mig på min födelsedag- ajajaj.
Nr 5: Nallebjörnen visade sig inte ha växt upp riktigt, och vår relation var på döende eftersom han både var skyldig mig rätt mycket pengar och velade mellan fortsatta studier och att ta över pappas firma men aldrig bestämde sig. Jag blev dödskär i en gemensam fäktarvän och vi strulade lite, det var två månader överlapp innan jag hade fått ordning på det praktiska så Nalle kunde flytta ut och Fäktaren flytta in.
Nr 6: Det gick många år. Jag hade tröttnat på Fäktaren och givetvis fanns det en ny kandidat som jag börjat utvärdera. Han hade drömt om mig i flera år redan och var helt överlycklig att jag tog kontakt.
Alla nya män har vetat att jag är i en relation. Bara två som fått inviter har hittills känt sig hindrade, och då inte av min relation utan den de själva är i. Nr 5 och 6 var själva upptagna när de inledde saker med mig.