• Anonym (....)

Hur hantera svartsjukan när han träffat en ny? (Bor i hop)

Anonym (Förvirras) skrev 2023-07-09 09:45:33 följande:

Hej! Det är jag jag i den andra tråden. Vill bara tala om att detta inte är jag. 

Till ts: Jag är i samma sits. Skickar en massa styrkekramar❤️ Har en liknade tråd. Fått en massa bra råd där och känt att jag har fått mer kraft sedan jag läst de! 🌸

Bra försök, men ingen gick på det. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Mmmm) skrev 2023-07-09 16:10:40 följande:

Jag ligger i Skilsmässa med min man
    jag har flyttat hem till mina föräldrar
    vi har sagt att vi får göra vad vi vill
    min man va otrogen flera gånger innan vi oss
    han har även under när vi varit gifta sexchattat 
    jag är inget 2 e handval enkelt .
    om jag höll på att flygga i taket när han va otrogen ja 
    men jag gjorde ett val gå vidare och glöm eller gör slut o hade  hade rätt mycket ånger .
    jag får roman ibland vad han gör och 50 tusen bilder svarar inte om det inte är något exakt aktuellt . Vill inte veta vad han gör . Vi är uppvuxna tillsamman o båda vill bara ha ett barn så vi har bestämt oavsett ska vi ha det .
    jag vet han hade varit en bra pappa och inte isatt barnet för något eller låtit andra kvinnor träffa barnet
    kanske låter konstigt i mångas ögon
    orkar inte ens vara svartsjuk .
    säger bara har du varit med någon o vi hittar tillbaka vill jag veta och är de oskyddat får du testa dig  
    jag kan logga in på hans konto o se om jag vill till Både datorn o mobilen men varför skulle jag . 

Du glömde ock vidare men ändå så loggar du in på hans konto... låter inte direkt som du "glömt och gått vidare", snarare tvärtom om. 
Svar på tråden Hur hantera svartsjukan när han träffat en ny? (Bor i hop)