• Anonym (Svartsjuk)

Hur hantera svartsjukan när han träffat en ny? (Bor i hop)

Min man ville skiljas för 2 månaders sen. Jag bor fortfarande här i väntan på en lägenhet. Han har träffar en från jobbet.. 
    De har börjat träffats och varit en del hos henne. 

Hemma är han kramig och vill även i bland hoppas i säng. Men inte blivit något med det .

Hut hanterar man svartsjukan när han åker i väg till henne ? :( 

Vi har många år tillsammans och även barn.

• Svar på tråden Hur hantera svartsjukan när han träffat en ny? (Bor i hop)
  • Anonym (Svartsjuk)
    Anonym (Svartsjuk) skrev 2023-07-08 20:28:32 följande:
    Hur hantera svartsjukan när han träffat en ny? (Bor i hop)

Min man ville skiljas för 2 månaders sen. Jag bor fortfarande här i väntan på en lägenhet. Han har träffar en från jobbet.. 
    De har börjat träffats och varit en del hos henne. 

Hemma är han kramig och vill även i bland hoppas i säng. Men inte blivit något med det .

Hut hanterar man svartsjukan när han åker i väg till henne ? :( 

Vi har många år tillsammans och även barn.

Enligt honom flörtar de bara, men inget sex! För arespelt Mig mig?

• Anonym (Svartsjuk)
    Anonym (Svartsjuk) skrev 2023-07-08 20:31:29 följande:

Enligt honom flörtar de bara, men inget sex! För arespelt Mig mig?

Respelt 
  • Anonym (Flytta)

Kan du inte bo någon annanstans till någon av er hittar bostad?

• Anonym (Naiv)

Men sluta ts, fattar du inte att han ljuger som en häst travar?

Han ligger med henne så klart, han ville skiljas för att han hade träffat henne men det är bekvämt att leka familjeliv med dig emellanåt också. Vakna upp!! Sluta ligga med honom! Sluta ha närkontakt öht! Ha lite självrespekt!

• Anonym (??)

du har väl redan en tråd om detta? Du skulle åka till din mamma? 

• EpicF

Varför starta en ny tråd? Dög inte svaren du fick i förra? 

• Anonym (Samma)

Hur? Det finns inget svar på det. Ni har separerat. Han  kan ligga med 59 kvinnor om dagen om han vill. 

• Anonym (123)
    EpicF skrev 2023-07-08 22:28:44 följande:

Varför starta en ny tråd? Dög inte svaren du fick i förra? 

Finns nog många som är i denna situation, det behöver inte alls vara samma person.

TS försök minimera kontakten så långt möjligt. Kan någon av er flytta tillfälligt, till förälder, syskon, kompis, kollega?

Om det inte är möjligt så dela åtminstone upp ansvaret för barnen och så gör du något annat när han har barnen. Håll dig hemifrån och kom hem sent.

Svartsjukan får du ju bara lära dig hantera, men att minimera kontakten är nog lämpligt.

• Anonym (Alexandra)

Det är ju inte riktigt ett tecken på respekt att börja träffa en ny och berätta det för dig, samtidigt som han också försöker ligga med dig? Sätt gränser och ryt ifrån. Visa att han inte kan behandla dig hur som helst.

• Nutid

Hej om det nu är samma TS:s som i andra tråden så att du har barn ihop. Utnyttja att ni bor ihop, gå ut med vänner res iväg nån helg  hitta på något kul. Se till att han är hemma med barnen ensam minst lika mycket som han är med sin "kompis".  Se till att i din tankevärld så är det slut och han är någon du delar lägenhet med. Han ska inte känna du sitter och väntar på honom. 

• Anonym (Mia)

Så han går och knullar kollegan och sen kommer han hem och försöker få ännu mera sex .Lämna honom ,han lever sitt livs glada dagar.Fokusera på dig själv och börja dejta en vettig person.

• Anonym (Förvirras)

Hej! Det är jag jag i den andra tråden. Vill bara tala om att detta inte är jag. 

Till ts: Jag är i samma sits. Skickar en massa styrkekramar❤️ Har en liknade tråd. Fått en massa bra råd där och känt att jag har fått mer kraft sedan jag läst de! 🌸

• Anonym (....)
    Anonym (Förvirras) skrev 2023-07-09 09:45:33 följande:

Hej! Det är jag jag i den andra tråden. Vill bara tala om att detta inte är jag. 

Till ts: Jag är i samma sits. Skickar en massa styrkekramar❤️ Har en liknade tråd. Fått en massa bra råd där och känt att jag har fått mer kraft sedan jag läst de! 🌸

Bra försök, men ingen gick på det. 
  • Anonym (Mmmm)

Jag ligger i Skilsmässa med min man
    jag har flyttat hem till mina föräldrar
    vi har sagt att vi får göra vad vi vill
    min man va otrogen flera gånger innan vi oss
    han har även under när vi varit gifta sexchattat 
    jag är inget 2 e handval enkelt .
    om jag höll på att flygga i taket när han va otrogen ja 
    men jag gjorde ett val gå vidare och glöm eller gör slut o hade  hade rätt mycket ånger .
    jag får roman ibland vad han gör och 50 tusen bilder svarar inte om det inte är något exakt aktuellt . Vill inte veta vad han gör . Vi är uppvuxna tillsamman o båda vill bara ha ett barn så vi har bestämt oavsett ska vi ha det .
    jag vet han hade varit en bra pappa och inte isatt barnet för något eller låtit andra kvinnor träffa barnet
    kanske låter konstigt i mångas ögon
    orkar inte ens vara svartsjuk .
    säger bara har du varit med någon o vi hittar tillbaka vill jag veta och är de oskyddat får du testa dig  
    jag kan logga in på hans konto o se om jag vill till Både datorn o mobilen men varför skulle jag . 

• Anonym (....)
    Anonym (Mmmm) skrev 2023-07-09 16:10:40 följande:

Jag ligger i Skilsmässa med min man
    jag har flyttat hem till mina föräldrar
    vi har sagt att vi får göra vad vi vill
    min man va otrogen flera gånger innan vi oss
    han har även under när vi varit gifta sexchattat 
    jag är inget 2 e handval enkelt .
    om jag höll på att flygga i taket när han va otrogen ja 
    men jag gjorde ett val gå vidare och glöm eller gör slut o hade  hade rätt mycket ånger .
    jag får roman ibland vad han gör och 50 tusen bilder svarar inte om det inte är något exakt aktuellt . Vill inte veta vad han gör . Vi är uppvuxna tillsamman o båda vill bara ha ett barn så vi har bestämt oavsett ska vi ha det .
    jag vet han hade varit en bra pappa och inte isatt barnet för något eller låtit andra kvinnor träffa barnet
    kanske låter konstigt i mångas ögon
    orkar inte ens vara svartsjuk .
    säger bara har du varit med någon o vi hittar tillbaka vill jag veta och är de oskyddat får du testa dig  
    jag kan logga in på hans konto o se om jag vill till Både datorn o mobilen men varför skulle jag . 

Du glömde ock vidare men ändå så loggar du in på hans konto... låter inte direkt som du "glömt och gått vidare", snarare tvärtom om. 
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (....) skrev 2023-07-09 17:49:02 följande:
    Du glömde ock vidare men ändå så loggar du in på hans konto... låter inte direkt som du "glömt och gått vidare", snarare tvärtom om. 
    Det gör hon ju inte alls, läs igen. Hon KAN, men skriver också uttryckligen att hon inte gör det.
Svar på tråden Hur hantera svartsjukan när han träffat en ny? (Bor i hop)