Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

Exakt samma för mig på båda punkter! Jag har haft sjuk ägglossningssmärta en vecka nu men ingen ägglossning än! Tror de är inotisolen! 

Sanlin90 skrev 2023-08-07 15:34:53 följande:

Vi försökte i 8-9 mån med dottern jag hade sjuuuka symtom varje månad med humörsvägningar, jätteömma bröst, molvärk, illamående, kissa ofta ja allt men? den månaden kag blev gravid hade jag inte ett enda symtom jag fick ont i brösten i v 8 hade vi inte aktivt försökt hade jag missat det, jag minns inte hur långt innan bim jag va men jag bara tog ett test en kväll och hoppade in i duschen när jag kom ut va det svagt positivt. 

Hur långt innan ägglossning kan man börja känna av äggstocken? Kan man känna att äggblåsorna börjar växa typ? Har ont i högersidan främst lite redan men inga älflytningar och är bara på cd5. 

• Syskonförsök

Exakt så med blåso, gjort riktigt ont ibland med!! Så brukar jag aldrig ha. 

Sanlin90 skrev 2023-08-07 19:34:04 följande:

Kawa isch vad obehaglig man kan bli!!
    kag har ju inte haft ägglossning direkt sen hon kom 2020 utan får bara bortfallsblödningar men första mensen efter fick jag raseriutbrott för vi skulle äta fisk med min familj och jag skulle laga den men så ville dom ha något annat än det jag bestämt i fiskväg så jag va så arg att jag grät och fick panikångest sen dagen efter fick jag mens, va otroligt känslig då Men svårt att svara på om den blivit värre.

Syskonförsök det är nästan som man känner blåsorna växa eller nått!

• Syskonförsök

Alla ni som skrivit om missfall, jag sitter ju i samma båt och är också även väldigt ledsen över att hört så mycket att en blir gravid snabbt igen efteråt och speciellt första tre månaderna.,, jag är på försök fyra nu efter missfallet.. och tog 11 försök att få till det plusset så hur lång tid ska det ta nu? :(

• Syskonförsök

Tack alla för fantastisk pepp och hållna tummar❤️❤️

ägget verkar av temp att döma redan släppt inatt så peaken var väldigt snabb och sexet igår kväll väldigt nära så nu hoppas jag det är vår tur. Blir det denna gång får vi fira på Grekland resa om två veckor och blir det inte får jag åtminstone äta och dricka vad jag vill på resan 🤪

svar på nedan fråga:
    jag testade igår kväll också för att tidigare månader har jag fått glad gubbe på morgonen samma dag jag fått sänkning i temp så ägget redan släppt under natten. på vardag blir ju sexet eventuellt för sent då på kvällen dagen efter annars så ville veta om vi behövde få till det igår!  jag har en make som alltid ställer upp med glad gubbe men som är otroligt svårflörtad annars och jag ville gärna ha sex innan ägget släppt för jag läst de är större chans än dagen ägget släppt. Så började testa även kvällar från i förrgår när jag såg att de närmsde sig. 

(det står på testerna att en kan testa flera gånger per dygn efter blinkande gubbe). 

condii skrev 2023-08-07 22:27:12 följande:

Åh spännande! håller tummarna för er!

Men testar du med de stickorna på kvällen? Man måste alltså inte hålla sig till morgonurin bara? :) 

• Syskonförsök

Japp! absolut 🥰

Alvedon83 skrev 2023-08-08 06:20:30 följande:

Nu ser det väl ändå ut som att jag har haft äl? 

• Syskonförsök

Ser tyvärr ingenting. :/

Horisonten skrev 2023-08-08 06:31:28 följande:
    Är det någon som ser någo?? är ju troligtvis på Äl+10 och bim-5 idag. Både jag och sambon tycker vi ser något svagt svagt svagt. Så kanske bara tidigt och testa. Vad säger ni??
  • Syskonförsök

Håller tummarna att de tar sig🥰

Alvedon83 skrev 2023-08-08 07:30:03 följande:
    Så glad jag bli! Har varit orolig att amningen och min ålder gjort att äl försvunnit😊
  • Syskonförsök

Skulle precis skriva att de troligtvis är positivt om de var rosa. Grattis!!!🥰

Natalina1451 skrev 2023-08-08 12:31:13 följande:
    Känns heeeelt sjukt, kan inte förstå det ❤️ 

hänger kvar i tråden dock, vi brukar alltid få ett missfall innan ett barn tyvärr men hoppas på att det går vägen dire denna gången! Och för att jag gärna vill se en massa fler pluss här i tråden, tror det är en bra månad för alla!
  • Syskonförsök

Jag brukar testa varje dag till mensen :p

Horisonten skrev 2023-08-08 19:30:46 följande:

Vad tror ni. Test imorgon eller ej?? Jag mår väldigt dåligt av att gå och fundera. Visst mår dåligt av negativt test också men då vet jag iallafall. Hur hade ni gjort?? Jag och sambon såg ju svagt svagt imorse. 

Svar på tråden BIM Augusti 2023