Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

Ja detta var verkligen Ordentliga så de kunde dras långa så att säga 😂 precis som vid ägglossning 

AliciaNN skrev 2023-08-15 12:16:05 följande:
    Jag har inte granskat dom supernoga för tänkte att det bara var random flytningar haha. Ska kolla mer noga när jag kan, men de är ?rinniga? och ganska genomskinliga så typ äggvite.
  • Syskonförsök

Men oj ! Vad du gav mig hopp nu🥹 har du plussat nu med?

Anonym (Lo) skrev 2023-08-15 12:26:38 följande:
    Det har jag haft sedan någon vecka efter ägglossning 😊 även haft de mina andra tre graviditeter. De är pga att östrogenet ökar ❤️
  • Syskonförsök

Välkommen! 

det är nog inte stor sannolikhet att någon gissar på vem du är bortsett från om du ger oss ett namn ;) 

Mololo skrev 2023-08-15 19:29:10 följande:

Hej, jag hittar inte någon lista där jag kan fylla i mitt namn med bim, utan behövde bläddra bak massor av sidor här i tråden.

Tog en liten paus efter bim juli tråden, men tänkte hoppa in här nu. 

Bim 25/8. Har försökt sedan i våras för ett syskon. Kanske snart vår tur. Lyckades pricka in äl riktigt bra flera dagar denna cykel så håller tummarna. 

Tycker ibland det är lite svårt att dela med sig av för mycket utan att röja sin anonymitet här, vet ju inte om någon man känner är med, och lite privat vill man ändå vara. :)

• Syskonförsök

Det kan vara lite varierat i början ❤️ håller tummarna de går bra! 

babybel95 skrev 2023-08-16 05:00:00 följande:
    Plussade igår och idag sjönk min temp. tog ett test och det var fortf väldigt svagt, digitala visar gravid 1-2. Försöker hålla hoppet uppe men känns som det är ett missfall på g? 😢
  • Syskonförsök

Åh ❤️ lider med dig 

Alvedon83 skrev 2023-08-16 06:06:16 följande:
    Tempen dök igen idag. Negativt test. Mensen kommer nog under dagen. Skit också! 😓😓😓
  • Syskonförsök
    Janbo skrev 2023-08-16 06:31:35 följande:
    Spännande!! Håller tummarna! När är bim och när tänker du testa? 😊

Bim först tisdag/onsdag nästa vecka! Tänkte testa i helgen om jag håller ut ;)
    babybel95 skrev 2023-08-16 06:33:31 följande:
    Försöker verkligen hålla hoppet uppe. Ska sluta tempa nu tror jag? Beställt fler test nu så jag kan kolla om det stiger. Så orolig? imorgon åker vi till Grekland också, känns som hela resan kommer vara förstörd pga oro😢
    Tror det är smart att sluta tempa! Fattar, håller tummarna att du ser det öka så du får försöka njuta av det och resan bara 🥰
    Barbrastreisand skrev 2023-08-16 06:41:12 följande:

Äl+10 och negativt testa tidigt så det blir nog inget denna gång heller.. Nästa steg är nu att spola äggledaren, lite nervös men hoppas på gott resultat. Håller tummarna för er som väntar in bim{#emotions_dlg.flower}

Åh men nej :( hoppas de går fort efter spolning!
    Anonym (Anonym) skrev 2023-08-16 06:41:12 följande:
    Efter missfallet förra månaden vågar man knappt känna glädje, känner ett "kommer historien upprepa sig" ? Är så klart glad, men vågar inte hoppas.  
    Grattis!!! :)

• Syskonförsök

❤️❤️

Alvedon83 skrev 2023-08-16 06:54:19 följande:
    Ser väldigt fint ut🤩 synd att min temp inte kunde göra ett sånt där skutt uppåt😓
  • Syskonförsök

Förhoppningarna blir så höga med denna fina graf! illamående av och till igår och idag lite i bakgrunden mest hela tiden med så tankarna börjar surra. Kände mig på väg att bli sjuk igår kväll men hoppas Verkligen inte vanlig sjukdom är orsaken!! Ska prova testa imorgon eller lördag❤️
  • Syskonförsök

Alvedon83 skrev 2023-08-17 12:54:54 följande:
    Åh va spännande! När brukar din temp gå ned inför mens? Min började gå ned två dagar innan mens.
    Runt äl+12 så samma. Men dessa är två tidigare grafer så de brukar aldrig ens vara så höga i temp och helt annorlunda som du ser! Så absolut spännande nu. Hoppas bara de betyder något och inte bara ger falskt hopp.
    Alvedon83 skrev 2023-08-17 12:54:54 följande:
    Åh va spännande! När brukar din temp gå ned inför mens? Min började gå ned två dagar innan mens.
Svar på tråden BIM Augusti 2023