• Sanlin90

BIM Augusti 2023

Alvedon ja kag ska få börja med en sån medicin det är någon mot blodsocker men den är restad nu tyvärr men såfort den kommer åter ska jag börja. 

syskonförsök jag tänker så med men är ändå så taggad på att få hjälp men den finns ju kvar!

• Sanlin90

Är på cd 7 och hade lite äggviteflytningar igår men idag va det en hel del så ska ta äl test ikväll när jag kommer hem!

• Sanlin90

Min tapp hittar knappt ens gynekologen typ den är
    jättelpmgt in och gömmer sig, dom hade bekymmer på förlossningen kan man väll säga då jag inte va helt nöjd med att ha en hel hand uppkörd även om ett huvud med 36cm i omkrets ocj en unge på 4070gram skulle ut.

• Sanlin90

Undrar fortfarande om någon vet hur länge lamberts 200g inositolpulver räcker?

idag inga fertila flytningar men har mycket molande värk så nått händer det ju därinne! Är på cd 8 idag

• Sanlin90
    Anonym (Hej) skrev 2023-08-10 09:27:40 följande:

Förlåt men det är väl bara att räkna ut hur mycket du ska ta varje dag och hur många dagar det kommer räcka?

Ex: Du har 200 g, du tar 10 gram om dagen, det kommer räcka i 20 dagar.

Jag har jättesvårt med matte, provade att räkna att skopan är 0,5mg och man ska ta 4 g då blir det 8 skopor och 25 dagar? Men blev osäker om det stämmer så tänkte om någon använt och vet
  • Sanlin90
    Anonym (SB2012) skrev 2023-08-10 09:52:06 följande:

Om du ska ta 4g om dagen och du har totalt 200g ska du dividera 200 med 4 och det blir då 50 dagar.

Tack för hjälpen! Som sagt matte är inte min starka soda :/
  • Sanlin90

Känns tidigt för ägglossning och har inte haft positivt ältest men kan ju hoppas. 
  • Sanlin90
    Anonym (Lina) skrev 2023-08-11 08:40:06 följande:

Ingen aning.. Men det kan det kanske vara. Men det skulle ju innebära att du får en väldigt kort cykel? 

Ja det skulle det ju, tar inositol men har ju inte fått positivt äl test utan hade bara fertilt sekret tvåmdagar sen blev det helt tort igen.
Svar på tråden BIM Augusti 2023