• Sanlin90

BIM Augusti 2023

Tror jag kommer få hänga med er här i tråden (hoppas jag!!!) har nästan positiva ältest räknar med att dom antingen va positiva under dagen eller blir imorgon så äl lär va imorgon eller söndag/måndag?!
    Jag har aldrig haft så starka ältest och hade inte ens positivt när dottern blev till och har ju typ aldrig ägglossning, har käkat munkpeppar i några veckor utan framgång så slutade med dom och tog en provera igår fick bara infall att ältesta idag och det va starkt så det blev ingen mer provera här inte! Har älflytningar med.
    bilden med ett test är imorse den med flera ikväll, tror ni peaken va under dagen och jag missa eller kommer imorgon?
  • Sanlin90
    amiilee skrev 2023-07-28 23:21:49 följande:

Tror ni alla har ÄL idag eller imorgon :) men ägget lever ju 24h ca så även om man har sex imorgon kan det ta sig. Håller tummarna!

Vi fick till det ikväll så hoppas på det bästa, ska bli spännande att se hur tempen beter sig närmsta dagarna! 
  • Sanlin90
    Grattis hl123!

blir äl test svagare på första morgonurinen? Jsg tog nu när jag gick upp och dom va mycket svagare än igår, tempen dippade ytterst lite idag, urinen va iofs väldigt utspädd med. 
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-29 08:01:03 följande:

Att tempen dippar kan dock betyda att ägget släppt! Stiger den imorgon så släppte ägget säkert inatt/idag. Sexa på idag med om ni får möjlighet. Håller tummarna så för dig som försökt så länge!❤️ hann du äta inositol? Hjälpte det kanske? Ta dosen idag med bara för att säkerställa att äl blir! :)

Jag började ju med inositolen trots sent i cykeln så han ta en dos innan flytningarna började och sen ökade ältesten dagen efter men tog även en provera tablett i förrgårkväll och tänkte starta en mens istället men jag är glad att jag bara han en För det avbröt jag ju! Tog inositol igår och idag med, vet inte om det kan gå så snabbt med den? Annars tror jag den kom för jag slutade med munkpepparn.
    jag har rejäl ägglossningssmärta idag så tror det släpper idag :) ska försöka få dottern att sova middag och få till det både på dagen och kvällen idag hehe Oskyldig
  • Sanlin90
    Anonym (Nidje) skrev 2023-07-29 08:30:48 följande:

Ägglossning + 10 Skäms

Grattis!!
  • Sanlin90
    Ska jag tolka näst sista testet (igårkväll) som att det blev positivt strax innan/efter det togs och att det idag sjunker? Alla testen är svagare idag. 

• Sanlin90
    Natalina1451 skrev 2023-07-29 13:14:54 följande:
     Absolut, jag skulle räkna det som att du borde ha haft ägglossning nu. Men jag vet inte om det är så testen funkar..
    om du kikar på mina test lite längre upp så förväntade jag ju mig samma resultat som du fick idag när jag testade imorse men mitt var ju ännu starkare idag. Så tänker att mitt ägg inte släppt ännu.. (men det här är ju bara min hypotes så jag har ingen fakta till belägg för detta 🤪)
    Jag har läst att det släpper inom 12-36h efter ett positivt test, tror det släpper idag eller inatt för
    mig fick ju en liiiten dipp i tempen idag, vi fick till det igårkväll och satsar på ikväll igen!
    håller tummarna för oss!
  • Sanlin90
    Jag har endel känningar i vänstersidan men inte alls lika mycket fertila flytningar som igår, knappt nått idag :( har bisolvon hemna funderar på att ta en slurk bara för att gardera då jag sett andra som gjort det
  • Sanlin90

Suck, tror inte ägglossningen gock igenom, fick jääätteont i ca 30 min i rygg och mage runt kl 17 igår fick ligga med värmedyna så trodde det släppte då men ingen jätteökning i tempen :(

Svar på tråden BIM Augusti 2023