BIM Augusti 2023
Fick idag äl+6 (typ där nådtans) en hugg i magen närmare höften imorse och nu eftermiddagen molande värk. Nästan mensvärkaktigt om jag böjer mig fram.. någon som har erfarenhet?
Fick idag äl+6 (typ där nådtans) en hugg i magen närmare höften imorse och nu eftermiddagen molande värk. Nästan mensvärkaktigt om jag böjer mig fram.. någon som har erfarenhet?
Håller tummarna så 😍
Jag kommer att vänta med att gratta mig själv till EFTER bim. Jag skulle inte ens testa innan bim.. *suck*
Förra månaden slutade i en kemisk grav så jag är ju spänd, orolig och glad på samma gång.
Godmorgon!
Tyvärrr verkar inte min fantastikt vackra graf betyda något! Tempen började sin dipp idag och negativt test.
inväntar mensen tisdag och försöker se det positiva med att nu får jag åtminstone dricka drinkar i Grekland.
//
Såhär såg det ut idag med ultratidigt och veckoindikator. Kan ana något på RFSU testa ofta men syns inte på bild. Vecka 1-2 och om jag gissar rätt så är jag i 3+3..? Antar att det stämmer med veckoindikatorn då? Jag tror att befruktning skedde den 10/8 😊 Någon kanske kan förklara hur man räknar?
Nu har jag inga fler ultratidigt utan bara RFSU testa ofta och några veckoindikator. Tror jag har någon Rapid liggandes någonstans också. Vill inte testa ofta men kommer göra det pga oro.
Vet några med bim i dagarna men är vi fler? Håller verkligen tummarna så för oss alla ❤️
Ser ni nåt?
Jag har tyvärr inte fått mens ännu sedan 8/7 (troligen oregelbunden mens pga att jag ammar) men enligt äl-stickor och sekret hade jag äl 14/8 vilket innebär att jag borde ha bim på tisdag 29/8. Hitttar inte bim-listan men undrar om någon har samma bim-datum, och i sådana fall när ska ni testa er? Har hcg 10-test hemma men vill inte slösa i onödan 🙈
Tack för all omtanke, blödningen tycks ha pausats sen igår iaf.
men känns som en evighet till den 5/9 så jag bokade ett privat vul den 31/9.
Verkar inte gå att citera!
Men min mens är sen med två dagar. De jag reagerade på idag va att min temp visade 38.2 men jag är inte sjuk och har suttit stilla hemma och jobbat vid datorn hela dagen. Vet inte om de kan vara så att min ägglossning blev sen denna månaden? Men de är CD34 idag iaf 🤷?♀️ brukar få mens runt cd 27-30 vanligast är dag 28.
Tack! Nu återstår ett par veckor av grov ångest och oro! men jag hade inte valt att ha det på nåt annat vis <3