Inlägg från: Jennjenn91 |Visa alla inlägg
  • Jennjenn91

BIM Augusti 2023

Anonym (T) skrev 2023-08-09 17:41:49 följande:
    Ja skolan har noll koll eller intresse eller vad det nu är som gör att vi inte fåt veta sånt här. 

Om du känner att du inte vill köra ÄL-tester eller tempa för att det skulle stressa dig (vilket vissa känner att det gör) skulle jag ändå rekommendera att försöka lära dig om sekret och tappen. För då kan man ha ett hum om när kroppen säger att nu har du en chans.

Jag är en sån som känner mig tryggast när jag är omringad av fakta (vilket kanske märks haha) så jag läser alltid på supermycket och att tempa och ÄL-testa har snarare varit en trygghet än en stress för mig. Men här är vi ju alla olika och måste göra det som får oss själva att må bäst - både fysiskt och mentalt 🙂

Det med tappen förstår jag inte alls, hur var man ska känna efter! Sekretet är jag bara med på ?äggvita? men det tycker jag är både precis innanmens och säkert då runt ä. rena djungeln det här
  • Jennjenn91
    Syskonförsök skrev 2023-08-09 18:58:04 följande:

Nu är nog lista såååå sjukt långt bort men är det någon annan med bim runt 22 augusti?🥰 

Jag hoppade in på listan som 2/8, nu nedflyttad till 30/8 lite närmre ändå :P
  • Jennjenn91

Jag brukar aldrig se plus när folk får för sig saker men i ditt fall vågar jag nog ändå dra till med ett GRATTIS :D

• Jennjenn91
    Syskonförsök skrev 2023-08-10 20:27:28 följande:

Min tomat är gravid!!! 😂😂
    jag har sett alldeles för många reels med tomater som är gravida så var tvungen att prova! ;) nu tog jag sedan grav testet och höll upp i spegeln och sa till mig själv att snart ska JAG få ett test att se ut så här. 

varm kram till er alla och en klapp på axeln för hur grymma ni är alla tjejer. Att vi orkar, både kampen för plusset, att behålla plusset och sedan födsel, uppfostran och allt därtill. Vi är grymma, oavsett hur lång tid kampen tar.❤️ snart är detta vi istället för tomaten ❤️❤️

Åh grattis till din tomat! Du får plantera fröna ;):D
  • Jennjenn91

Jag måste bara dela med mig av hur dum i huvudet man kan vara ibland Skrikandes 
    Jag trodde verkligen att jag hade ägglossning igår (ganska nära efter mens då alltså) och hade liknande ?sekret? idag igen. Insåg därefter att det är ju fan gammal sperma! Suck. Äl kommer nog när den kommer hoppas jag men inte ett par dagar efter mensens sista dag haha

• Jennjenn91

Äl+5 idag och jag sitter hä och lipar när Jessie i Toy story 2 sjunger ?När någon tyckte om mig?.vågar man hoppas att det är ett första symtom? Eller har jag blivit blödig på äldre dar? Haha

• Jennjenn91
    Syskonförsök skrev 2023-08-17 12:28:38 följande:
    Förhoppningarna blir så höga med denna fina graf! illamående av och till igår och idag lite i bakgrunden mest hela tiden med så tankarna börjar surra. Kände mig på väg att bli sjuk igår kväll men hoppas Verkligen inte vanlig sjukdom är orsaken!! Ska prova testa imorgon eller lördag❤️
    Vad spännande! Håller tummarna :D
  • Jennjenn91
    GuldKvinnan skrev 2023-08-17 11:35:18 följande:
    Hihi jag har också varit onormalt blödig det sista halvåret och alltid tänkt att det kanske är något... men icke ^^ Men hoppas ändå för din skull ;)
    Haha ja hoppas får man allt. Men ja jag har nog också varit mer typ känslig i några månader. Gråter för ingenting så det var nog vanligt dethär :P
  • Jennjenn91
    babybel95 skrev 2023-08-18 06:24:00 följande:

Plussade tisdags. Tyvärr verkar det ha varit kemisk graviditet/missfall. Blöder och testet idag visar negativt. Vad ska man tro på kemisk eller missfall? Är i Grekland också, så antar att bada är inte ok?

Jag beklagar :( 
    Jag hade behandlat det som en mens men du bör nog rådfråga 1177 för jag är en slarvmaja 
  • Jennjenn91
    Syskonförsök skrev 2023-08-18 13:21:55 följande:

Fortfarande alltför bra! Vågade inte testa imorse dock, rädd de är för tidigt så en oavsett blir besviken!! Kanske vågar imorgon om den fortsätter hög 😅

//

Så spännande!!
Svar på tråden BIM Augusti 2023