-
Så härlig!! håller tummarna!!Syskonförsök skrev 2023-08-07 20:17:54 följande:Äntligen!! Nu kör vi!
-
Är det någon som ser någo?? är ju troligtvis på Äl+10 och bim-5 idag. Både jag och sambon tycker vi ser något svagt svagt svagt. Så kanske bara tidigt och testa. Vad säger ni?? -
Alvedon83 skrev 2023-08-08 06:45:16 följande:Ser tyvärr inget, men syns säkert bättre i verkligheten👍
Tyvärr pendeln ju ofta att de inte syns på bild men vi får väl se. Avvakta och ta nytt imorgon eller övermorgon. Men de är väldigt svagt de jag och sambon såg. Hade han inte sett något svagt så hade jag trott att jag såg i syne. Men bara och vänta och se. Fortfarande tidigt och testa egentligen men det är ju så sjukt svårt och hålla sig!!!
mår fortfarande illa och kände av mina fogar igår konstigt nog men får la se vad som sker.
-
Syres inte så bra på bilden ser jag och sambon säger att jag tagit i fel vinkel men bara vänta och se. Så länge mensen inte kommer så. Mår fortfarande ganska illa och känner av mina fogar och brösten mm. Så bara vänta och se.Syskonförsök skrev 2023-08-08 07:16:41 följande:
Ser tyvärr ingenting. :/
-
Anonym (Anonym) skrev 2023-08-08 08:35:44 följande:
Horisonten: ser tyvärr inget jag heller. Men kan ju vara för tidigt
Nej syns inte på bilden tyvärr. Men så länge mensen är borta hoppas jag. Fortfarande illamående och ömma/stickande bröst. Samt lite lätt molande värk. Men framförallt känner jag av mina fogar vilket jag inte gjort på 4 år!! Sonen är 5 och hade sådana problem med fogarna med honom. Gick ju med kryckor från v 12. Så frågan är om jag kan känna av redan och om de kan vara tecken?? De kan jag ju inte inbilla mig.
hjälp mig hålla fingrarna i styr från test till torsdag. Haha. Är ju bara bim-5 idag troligtvis. Vet ju inte exakt eftersom jag inte haft så många cyklar sen spiralen. Men vanligast om man testar tidigt är inte de positivt runt bim-2/3 då? Erfarenheter. Vet att jag fick tidigt med dottern för mig de var bim-3/4
-
Stort grattis ❤️🥰vilken dag är du på??Natalina1451 skrev 2023-08-08 12:31:13 följande://
Känns heeeelt sjukt, kan inte förstå det ❤️
hänger kvar i tråden dock, vi brukar alltid få ett missfall innan ett barn tyvärr men hoppas på att det går vägen dire denna gången! Och för att jag gärna vill se en massa fler pluss här i tråden, tror det är en bra månad för alla! -
Men åh vad roligt stort grattis!! 🥰❤️Anonym (Norrländskan) skrev 2023-08-08 13:25:17 följande:Blev för nyfiken efter det svaga streck igår så gick till apoteket o köpte två digitala test. Det första testet jag använde var det nåt fel på, blev bara tomt på rutan. Så typiskt. Så då fick jag använda det andra på en gång, o då visade det det här 🙈
väldigt svårt o ta in, men jätte kul! Blev på andra försöket 😁 -
Jag börjar bli så rädd och orolig att jag inte är gravid. Varit så säker men nu vet jag inte alls. Rädd för inbillning. lsnske Inte ens var svagt svagt imorse även om både jag och sambon såg de?mår fortfarande illa ömma bröst av och till. Känner av foglossning och ryggen. Molande värk ibland. Alltså avskyr och må såhär och inte veta och kanske inte beror på en graviditet ens. Blir orolig och stressad och min ångest blir så hög. Sambon vill att jag skall vänta och testa till fredag som troligtvis är bim-2 och äl+13 men vet i sjutton om jag klarar det.
hur vanlig är de med negativt test innan bim om man är gravid och isåfall vilken dag innan kan de vara ?okej? med negativt innan bim fast de ändå är något? så Ledsen nu🥲🥲
-
Åh jag förstår. Då hade troligtvis ägglossning samtidigt. För jag är också på äl+10 och bim-5. så spännande. Har du symptom??Natalina1451 skrev 2023-08-08 16:47:44 följande:
Tack för alla gratulationer 😍
Horisonten - enligt ff var ägglossning den 29/7 och då är det ägglossning +10 och bim -5
jag har inte kört med appen så länge (knappt en månad) och började tempa idag. men om man kollar på ägglossningstesten för cykeln så hade jag peak kvällen den 28/7 och morgonen den 29/7.
-
Tack jag hoppas verkligen för har fortfarande mycket symptom men osäker och räddFruffe skrev 2023-08-08 16:57:20 följande:Ååh hoppas 🙏🏻
jag plussade inte förrän på bim med dottern. Testade från kanske bim -5 men ingenting förrän på bim. Så än finns hopp 😍