BIM Augusti 2023
Jag är ÄL + 9 idag, vill testa men vet att det kan vara för tidigt 😂
Jag är ÄL + 9 idag, vill testa men vet att det kan vara för tidigt 😂
Är på cykeldag 8 idag men appen säger äl om 6 dagar. Igår var äl testet blankt. Skall ta ett test idag och se om de visar någon ökning Känns som denna cykeln är lång eller tiden går långsamt. Otålig men tror också att de är för vi kan köra på riktigt denna gången och mer chanser. Men vi får ju se. Skönt och ha semester själv med mannen och distrahera lite med saker men också finns ju största möjliga chanser att mysa då🥰
När man har ÄL kan ju variera en del. Jag har ÄL runt cykeldag 19-21.. den väntan är hemsk 😅
Imorgon! Har kort lutealfas (ca 9-10 dagar). Sist Lyckades jag hålla mig till ÄL+15.. men då trodde jag inte det fanns en chans att jag var gravid. Tyvärr slutade det i missfall, så är mer otålig denna gång 😅 Ska nog försöka vänta till minst onsdag-torsdag i alla fall innan jag testar..
Fick ju ägglossningar 6 dagar tidigare än beräknat (c-vitaminet kanske..?) och plussade igår på äl+12 med ultratidigt. Strecket var svagt.. men idag fick jag detta ❤️
Dock är jag så orolig för missfall. Bruna flytningar idag och lite molvärk. Bör jag vara orolig?
Håller tummarna!!! Grattis ❤️
Jag fick bruna flytningar vid min graviditet sist som pågick i 2-3 dagar (väldigt sparsamma). Då var jag på ÄL + 14 till ÄL + 16. Fick senare missfall (i vecka 9), men det har ju inte med det att göra. Kan tänka mig att det är nidblödning eller genombrottsblödning? 🥰
Tack❤️
Skulle kunna vara nidblödning ju (några dagar gammalt blod kanske). Känns så märkligt att det händer en massa saker i kroppen och man vet inte vad.. 😂
Jag förstår dig precis 😅 Och man blir ju orolig. Men som Syskonförsök skrev innan min kommentar så är det gravid precis just nu. Och det är vanligare att en graviditet går bra! ❤️
Jag känner mig så negativ just nu. Känns som jag aldrig kommer bli gravid igen.
Sörjer så innerligt den lille vi förlorade i vecka 14 i maj.. Blir stressad typ över att jag inte redan är gravid. Är så rädd att vi tillslut kommer passera BF på den vi förlorade och så kommer jag kanske inte ens vara gravid igen. Förstår någon hur jag menar?
Skulle vara i veckan 26 nu egentligen.. 😔
Jag förstår dig PRECIS ❤️ Skulle varit gravid i vecka 16 nu.. Har egentligen bara hunnit ha en mens sedan missfallet, men jag förstår din känsla. Jag är nästan redan stressad av att det inte tog sig direkt efter missfallet, även om jag ju förstår att kroppen kanske behöver lite tid på sig. Är också ledsen över att vi skulle fått barn i januari.. men nu blir det tidigast i maj. Det är som sagt inte bråttom EGENTLIGEN, men ja. Du är inte ensam om dina tankar var väl vad jag ville säga med det här inlägget.
Jag försöker tänka att jag KAN bli gravid, även om det är en liten tröst..
Okej, jag förstår dig. ❤️
Äntligen börjar det närma sig ägglossning för min del. Herregud vad jag håller tummarna att det tar sig!
Och stort grattis alla som plussar i tråden 😍😍
Håller tummarna för oss båda 😁