Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Posta din AI-konst!

FredrikLiksom skrev 2023-11-03 21:59:19 följande:

Jag skrev in din mening men fick inga hjärtan 😃

Aw. Elakt.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

Kan man ens gissa vem detta ska föreställ?
  • Aniiee
    Anonym (Fanclub) skrev 2023-11-09 19:30:56 följande:

Jag vill bara meddela att jag beundrar dig Aniiee, för du är konstruktiv och kreativ och det är inte många som är det härinne!

Why, thank you, I'm flattered =P

Jag är inte säker på att du har rätt, men ändå.
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-11-09 20:25:59 följande:
    Peter Pan Justin Bieber edition
    Gud, jag dör.... Att någon faktiskt skulle gissa Peter Pan.... Helt rätt. Justin Bieber får du stå för själv. Eller får AIn stå för kanske. Peter Pan as a teen var prompten =)
  • Aniiee

I'm on a Disney kick... again...

• Aniiee

Detta är vad som hände när jag skrev in titeln på en klassisk bok. 
  • Aniiee

Hoppas någon tittar in som kan tala om för mig vilken bild som är finast!

• Aniiee
    Eurydike skrev 2023-11-21 00:01:10 följande:
    Jag röstar för den tredje bilden uppifrån! Det gula gjorde att det blev mer kontrast och vinkeln på trädet var spännande 🌳🌸

Hur går det med julkalendern? Har du löst alla luckorna än? 😊
    Ok, tar den.

Nästan klar. Jag har ett par dagar kvar. Det ska nog bli bra. 
  • Aniiee

Idag öppnar vi första luckan på glöggens dag

• Aniiee
    Eurydike skrev 2023-12-01 22:40:47 följande:

Jag har skaffat jultema på min profilbild! Förut har jag bara visat ögonen, men så här ser jag egentligen ut 🐷

En liten julegris?
  • Aniiee

Andra luckan! Ja det är samma....

• Aniiee
    Eurydike skrev 2023-12-06 10:39:19 följande:

Kommer det några fler luckor i AI-kalendern? Hoppas det! 🎅🏻🎄✨

Ja, datorn ska bara skanna klart först, sen ska jag posta catch-up. Mitt grafikkort smällde...
    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Aniiee

Catch-UP!

Tredje luckan på Första Advent!

It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Aniiee

Fjärde - Städarnas dag, Femte - ingen särskild dag, så en liten vinterhare, Sjätte - Sankt Nikolaus dag.

Svar på tråden Posta din AI-konst!