Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Posta din AI-konst!

Aniiee skrev 2023-07-16 00:56:10 följande:

Maaaaat!

*Dregel* 🤤

Jag sätta gärna tänderna i alltihop just nu, men kan tyvärr inte äta på en stund 😋

• Eurydike
    Elanus skrev 2023-07-17 19:28:52 följande:
    Hade gärna spelat mot de där söta rackarna, men någonting säger mig att de är ruskigt bra på schack och att spelet hade blivit en katta-strof för min del 😻😅
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-07-17 20:18:01 följande:

Och jag ska faktiskt ställa mig och göra pannkakor. Igen. Fattar inte varför barn under 40 älskar pannkakor så väldigt =P

"Syrra, du kan laga mat idag, va?"
    "Aaahh.... vad vill ni ha då?
    Samtliga (8 personer) närvarande mellan 13 och 40:
    "PANNKAKOR!"

Pannkakor har en särskild magi som gör att de går hem
    hos både barn och vuxna. Det är billigt och gott och går lätt att anpassa efter behov, om man vill göra dem nyttiga eller onyttiga. Injera är en favorit, men det är inte riktigt samma sak som vanliga pannkakor. Hoppas du gjorde riktigt många pannkakor så alla blev mätta och belåtna! 🥞
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-08-25 00:33:02 följande:

How about a little danger noodle?

Funderar på hur liten den är 🤔 Jag föreställer mig att man kan råka suga upp den med dammsugaren och att det är det som rasslar till i röret ibland. Om den är så liten är den söt, annars en otäck jävel som Fredrik var inne på 🐉
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-10-31 21:51:56 följande:

Mer pumpor. Happy Halloween!

Försvann bilden? Tur att jag hann se den i alla fall, för den var snygg 🤩 Happy Halloween i efterskott! 🎃 Nu kan vi släppa lös Rudolf och hans vänner 🦌🎅🏻
  • Eurydike

Nämen, nu var ju bilden tillbaka när jag citerade 😅 Vad kusligt! Det passar bra som ett Halloweenskämt, även om jag inte vet hur det gick till 👻

• Eurydike
    Aniiee skrev 2023-11-02 23:51:41 följande:

HA! Ni trodde inte jag skulle hinna innan midnatt, eller hur?

Dagens prompt: A plant sprouting inside a bubble

Nej, det trodde jag inte, men det var på håret! 😅

Plantan ser frisk och välmående ut! 🌱👌
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-11-18 22:39:24 följande:

Hoppas någon tittar in som kan tala om för mig vilken bild som är finast!

Jag röstar för den tredje bilden uppifrån! Det gula gjorde att det blev mer kontrast och vinkeln på trädet var spännande 🌳🌸

Hur går det med julkalendern? Har du löst alla luckorna än? 😊
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-12-01 16:39:58 följande:

Idag öppnar vi första luckan på glöggens dag

Vilken stämningsfull premiär på lucköppningen! Alla tomtarna väntar så snällt på sin tur. Men med tanke på hur rysligt stor grytan är, så känner de väl sig säkra på att ingen kommer bli utan glögg ☕️🎅🏻🤎
  • Eurydike

Jag har skaffat jultema på min profilbild! Förut har jag bara visat ögonen, men så här ser jag egentligen ut 🐷

• Eurydike
    Aniiee skrev 2023-12-02 15:55:22 följande:
    En liten julegris?
    Japp! En liten julegris! 🐖
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-12-06 10:53:22 följande:
    Ja, datorn ska bara skanna klart först, sen ska jag posta catch-up. Mitt grafikkort smällde...
    Aha! Jag undrade vad som hände med kalendern, men hade aldrig gissat på att grafikkortet smällde. Min dator dog en gång precis när jag skrivit färdigt en tenta, innan jag hann skicka in tentan alltså 😅 Lycka till med skanningen! Ser fram emot en catch-up 🤩
Svar på tråden Posta din AI-konst!