Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Posta din AI-konst!

Aniiee skrev 2023-07-04 19:31:38 följande:

Något nytt

WOW! Jag älskar den 😍 Nattugglan var pricken över i i den här spännande och väldigt visuella tråden 👌

Bra jobbat Aniiee och AI-programmet! 👏
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-07-04 22:49:07 följande:

Lite photoshop magic

Känner igen mig kan jag ju säga! På natten brukar jag läsa, skriva, träna, laga mat, titta på film och snoka runt bland trådarna på FL. Jag brukar göra allt utom att sova med andra ord 😅 Fint självporträtt! 🦉
  • Eurydike

Utställningen fortsätter! Så fint ni gör när ni fyller Familjelivs kala, trista väggar med AI-konst 🎨🙌👏

• Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-05 22:30:49 följande:
    Är det din resa till Färöarna? 🤩🤔
  • Eurydike

*Tar några salta pinnar och ett glas med cider och går en runda i galleriet.*

FredrikLiksoms lekplats känns främmande och skrämmande. Aniiees Ariel i miniformat är verkligen söt och får mig att längta till havet. Fultextad användarhandboks senaste bidrag får mig att tappa fotfästet och slungas rakt ut i världsrymden. Anonym (AI) bjuder på uggleporträtt. Kanske självporträtt eller porträtt av mig eller någon annan nattuggla? Igenkänningen är skyhög 🦉

*Käkar upp den sista pinnen och dricker ur glaset.*

• Eurydike
    Aurora Borrealis skrev 2023-07-09 20:04:34 följande:
    Finns det något sätt att teleportera sig in i dina bilder tro? 😎
  • Eurydike
    Aurora Borrealis skrev 2023-07-10 17:39:43 följande:
    Skrattande Jag vill också teleportera mig dit! Skrattande vi kan fråga AI:n om den kan teleportera oss!
    Bra idé! Det kan den säkert, för den verkar ha koll på det mesta 🤩🏝
  • Eurydike
    Elanus skrev 2023-07-10 20:45:22 följande:
    Jag måste ju bara fråga det här av chat gpt. 😂 Så här svarade den, tyvärr:

"Tyvärr är teleportation inte möjligt med dagens teknik och vetenskapliga förståelse. Även om AI har gjort stora framsteg när det gäller generering av virtuella landskap och miljöer, är det för närvarande inte möjligt att teleportera fysiska objekt eller människor från en plats till en annan.

AI-genererade landskap och miljöer är vanligtvis tillgängliga i virtuella verkligheter (VR) eller datorspel. Om du är intresserad av att utforska AI-genererade landskap, kan du prova olika VR-upplevelser eller spel som har använt AI för att skapa sina miljöer. Dessa kan ge en imponerande känsla av närvaro och realism, men de är fortfarande virtuella och inte verkliga platser.

Det är viktigt att skilja mellan fantasin och verkligheten. Även om teleportation och skapandet av AI-genererade landskap kan vara vanliga i filmer, böcker och spel, är de inte genomförbara för närvarande. Teknologin kan komma att utvecklas i framtiden, men vi är inte där ännu."

Där satte den vänligt men bestämt stopp för våra planer om att försvinna i i bilderna 😅 Med tonen av en förståndig och mycket saklig förälder krossade den våra drömmar, men jag klamrar mig ändå fast vid hoppet. Den svarade trots allt; är det för närvarande inte möjligt att teleportera fysiska objekt eller människor från en plats till en annan 😉 Men snart så!
  • Eurydike
    Aurora Borrealis skrev 2023-07-10 22:51:16 följande:
    Ja men se där - den KAN teleportera, AI:n! Den har bara hållit det hemligt och erkänner det inte - jag visste det!
    Exakt! 😂 Det var väldigt utförliga bilder också, så jag tror nog att vi kan lyckas med uppdraget. Jag testar att teleportera mig till Vännertråden nu 👻✨
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-13 18:10:49 följande:
    Vilken söt liten rackare! Jag vill ha en sån 😍🐶👹
Svar på tråden Posta din AI-konst!