Posta din AI-konst!
Något nytt
Bra jobbat Aniiee och AI-programmet! 👏
Något nytt
Lite photoshop magic
Utställningen fortsätter! Så fint ni gör när ni fyller Familjelivs kala, trista väggar med AI-konst 🎨🙌👏
*Tar några salta pinnar och ett glas med cider och går en runda i galleriet.*
FredrikLiksoms lekplats känns främmande och skrämmande. Aniiees Ariel i miniformat är verkligen söt och får mig att längta till havet. Fultextad användarhandboks senaste bidrag får mig att tappa fotfästet och slungas rakt ut i världsrymden. Anonym (AI) bjuder på uggleporträtt. Kanske självporträtt eller porträtt av mig eller någon annan nattuggla? Igenkänningen är skyhög 🦉
*Käkar upp den sista pinnen och dricker ur glaset.*
"Tyvärr är teleportation inte möjligt med dagens teknik och vetenskapliga förståelse. Även om AI har gjort stora framsteg när det gäller generering av virtuella landskap och miljöer, är det för närvarande inte möjligt att teleportera fysiska objekt eller människor från en plats till en annan.
AI-genererade landskap och miljöer är vanligtvis tillgängliga i virtuella verkligheter (VR) eller datorspel. Om du är intresserad av att utforska AI-genererade landskap, kan du prova olika VR-upplevelser eller spel som har använt AI för att skapa sina miljöer. Dessa kan ge en imponerande känsla av närvaro och realism, men de är fortfarande virtuella och inte verkliga platser.
Det är viktigt att skilja mellan fantasin och verkligheten. Även om teleportation och skapandet av AI-genererade landskap kan vara vanliga i filmer, böcker och spel, är de inte genomförbara för närvarande. Teknologin kan komma att utvecklas i framtiden, men vi är inte där ännu."