Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Naomi Campbell mamma vid 53?!

Hur är det ens möjligt? 

Och hur orkar man? Jag fick sista barnet vid 40 och kände att det började bli kämpigare redan då.

• Svar på tråden Naomi Campbell mamma vid 53?!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (L) skrev 2023-06-30 09:42:21 följande:

Surrogat, troligtvis. Eller står det att hon fött barn? 

hm, troligen surrogat ja. Men ändå, vaknätter och småbarnsliv när man är 53-60. Imponerande att orka!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (fifty) skrev 2023-06-30 09:55:11 följande:

Hilary Swank, 48 (födde tvillingar)
    Donna Mills, 54 (adopterade)
    Diane Keaton adopterade när hon var 50 och 55
    Janet Jackson födde sitt barn när hon var 51

Men de ligger i lä jämfört med Pacino, 83 och De Niro, 80.

Ändå att jag blir förundrad. Men har alla varit så smarta att fryst ned ägg liksom?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Hälsa och ekonomi) skrev 2023-07-01 19:47:26 följande:

Sömnbehovet minskar med åldern. En 20åring har ett väldigt stort behov av sömn. Och får 20 åringen inte den sömnen pga ex småbarn så kan hjärnans utveckling påverkas negativt.

Naomi är väldigt mycket mer vältränad än de flesta svenska 25 åringar. En vältränad kropp har mer energi än en yngre otränad kropp. Hon har en ekonomi som möjliggör en bekväm livsstil.

Jag är 40 och tränar varje dag och äter nyttigt. Jag upplever att många 25-30 åringar jag möter är halvfeta, trötta, ohälsosamma och ofta sjuka. Jag är aldrig sjuk och har aldrig ont. Livsstil, hälsa och ekonomi påverkar ens ork mycket! 

Jag är också 40 och vältränad, mer än många 25-30-åringar. Men det är ändå 13 år upp till 53! 

Jag tror mest jag skulle känna vid 53 att det var en annan tid i livet, och känna det konstigt att ha en 7-åring när jag var 60. Men vad vet jag. Hennes liv är ju så väsensskilt från mitt.

Svar på tråden Naomi Campbell mamma vid 53?!