• MrBundy

Hjärtklappning av dickpick

Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-29 23:32:47 följande:
    Hjärtklappning av dickpick

Hejhallå! 
    Har en fråga gällande otrohet, eller normal mänsklig reaktion på något som gör en upphetsad... 

Vad fick dig att inleda kontakt med mannen i första början? Känns ju som att du letar efter något du inte får i ditt äktenskap? 
    För mig känns det inte som någon big deal att du skrivit med en man och han skickat dick pics, men alla är ju olika. Har du skickat sexiga bilder, även om du inte skickat på ditt kön som du skriver?
    Du ska kanske försöka börja kommunicera med din man? Tror det är lösningen i detta
  • MrBundy
    Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-30 12:20:29 följande:
    Ett oskyldigt spel gjorde att vi började prata med varandra. En rolig typ. 
    Jag vet inte vad det skulle vara som jag inte får, jag får ju sex, bara inte lika mycket som jag vill. Och jag känner heller inte att jag skulle välja bort min man överhuvudtaget, han är världens bästa och vi har ju väldigt bra sex när det sker.. 

Jag har bara skickat vardaglia 'selfies' och han vet om att jag är gift..

Känns så dumt också för att prata med min man, vad ska jag säga - nämen jag fick en dickpick som får mig att ifrågasätta vårt förhållande och även min lojalitet eftersom min lust är som vi redan vet mycket större än din'...
    Du kan kanske vända det till något positivt? Jag hade inte brytt mig om min sambo fått en dickpic, mer tvärt om. Hade tyckt det var spännande att höra vad som föranledde att hon fått den. Att du skickat vanliga selfies är väl heller inget? Du behöver ju inte inleda snacket med din man med att du fått en dickpic. Du kan väl säga nåt i stil med att du fått en komplimang (jag menar inte bilden nu då) från en annan man och se hur han reagerar?
Svar på tråden Hjärtklappning av dickpick