Hjärtklappning av dickpick
Hejhallå!
Har en fråga gällande otrohet, eller normal mänsklig reaktion på något som gör en upphetsad...
Börjar med vad tråden handlar om och sidonot om mig och min man kommer nedan.
Har snackat/spelat med en man över telefonen ett bra tag, vi kommer väldigt bra överens och han verkar som en störtskön person. Han ser väldigt bra ut och ger även mig komplimanger för mitt utseende. För ett tag sen skickade han videos/bilder på sin kuk och jag blev helt till mig. Jag blev så fruktansvärt upphetsad och kåt av honom så det kändes förbjudet. Skuld gentemot min man såklart men får flashbacks av spelkompisen och tänker ofta på hur jag vill att han ska fylla mig på riktigt.. jag har aldrig skickat bilder på mitt underliv eller liknande till spelkompisen men jag kunde inte låta bli och säga hur fin den var.
Är jsh världenshemskaste otrogna jävel nu?
Är gift med en man som är världens goaste man och pappa, vi har ett väldigt bra sexliv när det händer och där och då får mig tillfredställd genom flera orgasmer och fokuserar väl på mig. Såklart ger jag honom allt fokus och vill att han ska vara nöjd till 110% också. Hans sexlust är dock inte på samma nivå som min och jag hade lätt kunnat ha sex varje dag + några extra gånger till.
Han nöjer sig gärna med 3-4 gånger i månaden.
För övrigt har vi haft ett turbulent förhållande där lögner och undanhållande varit stor del av livet. Detta har lett till att jag ibland känt mig som en mamma till min man och det i sin tur kanske orsakat en hel del skada i vårt sexliv för han. I skrivande stund kommer jag på att jag inte ens frågat honom om det kan vara problemt till att hans lust blivit mindre.