• Anonym (Hoppsan)

Hjärtklappning av dickpick

Hejhallå! 
    Har en fråga gällande otrohet, eller normal mänsklig reaktion på något som gör en upphetsad... 

Börjar med vad tråden handlar om och sidonot om mig och min man kommer nedan.
    Har snackat/spelat med en man över telefonen ett bra tag, vi kommer väldigt bra överens och han verkar som en störtskön person. Han ser väldigt bra ut och ger även mig komplimanger för mitt utseende. För ett tag sen skickade han videos/bilder på sin kuk och jag blev helt till mig. Jag blev så fruktansvärt upphetsad och kåt av honom så det kändes förbjudet. Skuld gentemot min man såklart men får flashbacks av spelkompisen och tänker ofta på hur jag vill att han ska fylla mig på riktigt..  jag har aldrig skickat bilder på mitt underliv eller liknande till spelkompisen men jag kunde inte låta bli och säga hur fin den var. 
    Är jsh världenshemskaste otrogna jävel nu?
    Är gift med en man som är världens goaste man och pappa, vi har ett väldigt bra sexliv när det händer och där och då  får mig tillfredställd genom flera orgasmer och fokuserar väl på mig. Såklart ger jag honom allt fokus och vill att han ska vara nöjd till 110% också. Hans sexlust är dock inte på samma nivå som min och jag hade lätt kunnat ha sex varje dag + några extra gånger till. 
    Han nöjer sig gärna med 3-4 gånger i månaden. 
    För övrigt har vi haft ett turbulent förhållande där lögner och undanhållande varit stor del av livet. Detta har lett till att jag ibland känt mig som en mamma till min man och det i sin tur kanske orsakat en hel del skada i vårt sexliv för han. I skrivande stund kommer jag på att jag inte ens frågat honom om det kan vara problemt till att hans lust blivit mindre.

• Svar på tråden Hjärtklappning av dickpick
  • Anonym (Prova)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-29 23:32:47 följande:

Hejhallå! 
    Har en fråga gällande otrohet, eller normal mänsklig reaktion på något som gör en upphetsad... 

Börjar med vad tråden handlar om och sidonot om mig och min man kommer nedan.
    Har snackat/spelat med en man över telefonen ett bra tag, vi kommer väldigt bra överens och han verkar som en störtskön person. Han ser väldigt bra ut och ger även mig komplimanger för mitt utseende. För ett tag sen skickade han videos/bilder på sin kuk och jag blev helt till mig. Jag blev så fruktansvärt upphetsad och kåt av honom så det kändes förbjudet. Skuld gentemot min man såklart men får flashbacks av spelkompisen och tänker ofta på hur jag vill att han ska fylla mig på riktigt..  jag har aldrig skickat bilder på mitt underliv eller liknande till spelkompisen men jag kunde inte låta bli och säga hur fin den var. 
    Är jsh världenshemskaste otrogna jävel nu?
    Är gift med en man som är världens goaste man och pappa, vi har ett väldigt bra sexliv när det händer och där och då  får mig tillfredställd genom flera orgasmer och fokuserar väl på mig. Såklart ger jag honom allt fokus och vill att han ska vara nöjd till 110% också. Hans sexlust är dock inte på samma nivå som min och jag hade lätt kunnat ha sex varje dag + några extra gånger till. 
    Han nöjer sig gärna med 3-4 gånger i månaden. 
    För övrigt har vi haft ett turbulent förhållande där lögner och undanhållande varit stor del av livet. Detta har lett till att jag ibland känt mig som en mamma till min man och det i sin tur kanske orsakat en hel del skada i vårt sexliv för han. I skrivande stund kommer jag på att jag inte ens frågat honom om det kan vara problemt till att hans lust blivit mindre.

Jag tycker att du ska knulla med honom. Det är du värd!
  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (Prova) skrev 2023-06-30 09:43:15 följande:
    Jag tycker att du ska knulla med honom. Det är du värd!
    Fast frågan var ju aldrig om jag skulle knulla med honom.. utan mer har mina fantasier tagit det för långt? Det kan ju inte vara normalt att vara så sugen på någon. 
  • Anonym (Fredagsstaken)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-30 10:10:42 följande:
    Fast frågan var ju aldrig om jag skulle knulla med honom.. utan mer har mina fantasier tagit det för långt? Det kan ju inte vara normalt att vara så sugen på någon. 
    Det är helt normalt. Kvinnor älskar dickpics.
  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (Fredagsstaken) skrev 2023-06-30 10:13:42 följande:
    Men sluta driv,
    Det stämmer nog däremot inte för alla. Känner ingen av mina vänner som uppskattar att få det.
  • Anonym (Fredagsstaken)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-30 10:16:20 följande:
    Men sluta driv,
    Det stämmer nog däremot inte för alla. Känner ingen av mina vänner som uppskattar att få det.
    Kvinnor säger en sak...
  • Anonym (Engelska)

Varför är det att du överhuvudtaget har den kontakten? Ett turbulent förhållande, okay. Kanske ni behöver att reda ut någonting..
    Kommunikation? Kanske ni kan hitta ett kompromiss på 2-3 gånga per vecka.
    Tänker om du just nu extra kåt för att du har den kommunikation med den andra mannan.

Fantasier, det ska vi alla ha, det med till att skapa lust.. Men att skicka dick bild, att vara ok med det. Tycker jag är att gå för långt, om du vill din man.

Tror verkligen att ni måsta reda ut ert liv tillsammans. Ta upp elefanten i rummet.

• Anonym (Gör det nu!)

Jag skulle absolut ligga med honom. Den här chansen måste du ta vara på. Vilket underbart sex ni kommer att ha, kommer vara så skönt för dig.

Gör det nu!!

• MrBundy
    Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-29 23:32:47 följande:

Hejhallå! 

Vad fick dig att inleda kontakt med mannen i första början? Känns ju som att du letar efter något du inte får i ditt äktenskap? 
    För mig känns det inte som någon big deal att du skrivit med en man och han skickat dick pics, men alla är ju olika. Har du skickat sexiga bilder, även om du inte skickat på ditt kön som du skriver?
    Du ska kanske försöka börja kommunicera med din man? Tror det är lösningen i detta
  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-06-30 10:57:44 följande:

Varför är det att du överhuvudtaget har den kontakten? Ett turbulent förhållande, okay. Kanske ni behöver att reda ut någonting..
    Kommunikation? Kanske ni kan hitta ett kompromiss på 2-3 gånga per vecka.
    Tänker om du just nu extra kåt för att du har den kommunikation med den andra mannan.

Fantasier, det ska vi alla ha, det med till att skapa lust.. Men att skicka dick bild, att vara ok med det. Tycker jag är att gå för långt, om du vill din man.

Tror verkligen att ni måsta reda ut ert liv tillsammans. Ta upp elefanten i rummet.

Saken är ju den att dickpicken var inget jag önskade, ville ha eller hade förväntat mig. 
    Vi har inte pratat sexuellt eller har inte heller gett inviter. Jag har skickat bilder, selfies där han utryckt att han tycker jag är vacker osv. Men inte mer än så. 

Min sexlust är inte en period som går över, har varit sånhär sedan sista barnet som är över 3 nu.
    Innan dess var det min man som hade stor lust.
    Men oavsett så vet jag inte om min lust till denna andra man är acceptabel eller inte..  
    Kanske får ta upp det med min man ändå..
  • Anonym (Hoppsan)
    MrBundy skrev 2023-06-30 11:19:24 följande:
    Vad fick dig att inleda kontakt med mannen i första början? Känns ju som att du letar efter något du inte får i ditt äktenskap? 
    För mig känns det inte som någon big deal att du skrivit med en man och han skickat dick pics, men alla är ju olika. Har du skickat sexiga bilder, även om du inte skickat på ditt kön som du skriver?
    Du ska kanske försöka börja kommunicera med din man? Tror det är lösningen i detta
    Ett oskyldigt spel gjorde att vi började prata med varandra. En rolig typ. 
    Jag vet inte vad det skulle vara som jag inte får, jag får ju sex, bara inte lika mycket som jag vill. Och jag känner heller inte att jag skulle välja bort min man överhuvudtaget, han är världens bästa och vi har ju väldigt bra sex när det sker.. 

Jag har bara skickat vardaglia 'selfies' och han vet om att jag är gift..

Känns så dumt också för att prata med min man, vad ska jag säga - nämen jag fick en dickpick som får mig att ifrågasätta vårt förhållande och även min lojalitet eftersom min lust är som vi redan vet mycket större än din'...
  • wolf666
    Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-30 12:20:29 följande:
    Jag vet inte vad det skulle vara som jag inte får, jag får ju sex, bara inte lika mycket som jag vill. Och jag känner heller inte att jag skulle välja bort min man överhuvudtaget, han är världens bästa och vi har ju väldigt bra sex när det sker.. 

Känns så dumt också för att prata med min man, vad ska jag säga - nämen jag fick en dickpick som får mig att ifrågasätta vårt förhållande och även min lojalitet eftersom min lust är som vi redan vet mycket större än din'...
    Det är ju ändå något som skaver eftersom du tar upp det här?
  • Anonym (Fredagsstaken)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2023-06-30 12:13:48 följande:
    Saken är ju den att dickpicken var inget jag önskade, ville ha eller hade förväntat mig. 
    Vi har inte pratat sexuellt eller har inte heller gett inviter. Jag har skickat bilder, selfies där han utryckt att han tycker jag är vacker osv. Men inte mer än så. 

Min sexlust är inte en period som går över, har varit sånhär sedan sista barnet som är över 3 nu.
    Innan dess var det min man som hade stor lust.
    Men oavsett så vet jag inte om min lust till denna andra man är acceptabel eller inte..  
    Kanske får ta upp det med min man ändå..
    Du fick bekräftelse. Gillade du det?
  • Freddie K

Jag är nyfiken. Har ni sexchattat något eller skickade han bara en dickpick?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • MrBundy

Du kan kanske vända det till något positivt? Jag hade inte brytt mig om min sambo fått en dickpic, mer tvärt om. Hade tyckt det var spännande att höra vad som föranledde att hon fått den. Att du skickat vanliga selfies är väl heller inget? Du behöver ju inte inleda snacket med din man med att du fått en dickpic. Du kan väl säga nåt i stil med att du fått en komplimang (jag menar inte bilden nu då) från en annan man och se hur han reagerar?
  • Ascendere

Bryt kontakten helt och nämn det aldrig för din man. 
    Om allt inkl sexlivet är bra i övrigt förutom att du skulle vilja ha sex lite oftare så är det inte värt det. 

Vet inte om man ska kalla Wordfeud ett oskyldigt spel, mitt ex träffade sin nya där och vet flera som använder det mer som Tinder fast i en oskyldig förpackning. 
  • Anonym (...)
    Om du inte är 15 år, så fattar du att det du sen gjort är helt fel när man är i en relation. Hade du velat att din man hade haft exakt samma typ av konversationer/skickat foton med/till en tjej som han spelar med? 

Ska man spela så ska man spela - inget annat (om man inte är singel). 
  • Anonym (...)
    År du så korkad TS? "Jamen, jag skickade ju bara vanlig selfie" - spelar man så spelar man enbart. Man håller inte på och larvar sig och skickar foton och den andre ska säga att man är fin och snygg.

Den dagen du tog steget från att enbart skriva och kommentera spelet, förflyttade du gränser. Sen skickade du foton, spelar ingen roll att de är vardagliga. Där flyttade du gränsen en gång till. Se skickar han sin dickpick och du reagerar med att gilla det. 
  • Anonym (Generellt nej tack)
    Anonym (Fredagsstaken) skrev 2023-06-30 10:13:42 följande:
    Jag har hatat varenda kukbild som oönskat skickats tills jag fick en av min älskare.

Men då hade jag redan valt honom till just det. Och inte på grund av hur hans dick såg ut.
  • Anonym (Fredagsstaken)
    Anonym (Generellt nej tack) skrev 2023-06-30 16:55:07 följande:
    Jag har hatat varenda kukbild som oönskat skickats tills jag fick en av min älskare.

Men då hade jag redan valt honom till just det. Och inte på grund av hur hans dick såg ut.
    Alla män har inte dicks som ger kvinnor hjärtklappning.
Svar på tråden Hjärtklappning av dickpick