Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trött)

Komiskt med otrohet?

Men det där vet du väl själv innerst inne hur dom tänker?

När kvinnor fnittrar sådär är det ju bara för att dom själva är så otroligt sugna på att göra något förbjudet så dom bara måste fnittra bort tanken på det hela? I själva verket vill dom inget annat än att bli påsatta av grannen med dom stora musklerna, eller mannen i köttdisken eller.....

Fnittrande kvinnor är inte att lita på. Jag vet, har varit med om det.

• Anonym (Trött)
    Anonym (Eva) skrev 2023-06-28 15:33:52 följande:

Hela tråden andas pilsner-buskis, dörrar som och stängs, folk som rättar till kläder och frisyrer.

Åsa-Nisse ?

Nja, jag tror exxet har knullat i princip alla sorts män utom just Åsa-Nisse män.
  • Anonym (Trött)
    KatjaL skrev 2023-06-28 16:27:29 följande:
    Jasså? Så bara kvinnor är sugna på att vara otrogna? Du tror inte att det kan röra sig om män som gärna skulle vilja ha lite uppmärksamhet och bekräftelse utanför förhållandet? Eller folk som bara är skadeglada rent allmänt?
    Men herregud, den här reaktionen har väl i stort sett alla varit med om. Lever du på månen eller?

Folk, ja och SÄRSKILT kvinnor älskar ju bara skvaller, fnittrar och tisslar och tasslar. Vad det nu kan bero på?

Så när X varit otrogen med Y och man får veta alla smaskiga detaljer så vågar jag påstå att dom som är mest intresserade av såna historier är just kvinnor.

Det har inget att göra med att just kvinnor skulle vara mer benägna att vara otrogna, men du gör tydligen den kopplingen. Kul Cool
  • Anonym (Trött)
    Lönnsirap skrev 2023-06-29 10:39:16 följande:

Sen tänker jag att man absolut inte ska tolka in glädje i att någon fnissar till. Man kan dra parallellen till att bli kittlad. Inte tusan är det glädje, utan tvärtom faktiskt lite obehagligt.

Haha, inte då. Jag kan väl se med mina egna ögon. Kvinnorna på mitt jobb när dom tisslar tasslar om otrogna så är det glädje som lyser i deras ögon.

Skadeglädje.

Det är nästan som dom verkar bli kåta av att att prata om det. Skulle inte förvåna mig om dom själva drömmer om att vara otrogna.
  • Anonym (Trött)
    Lönnsirap skrev 2023-06-29 12:27:17 följande:
    Då har du "bättre ögon" än många andra. De flesta ser nämligen bara att folk tisslar och tasslar. Inte vilken känsla som ligger bakom och vad personer drömmer om. 

Kanske dags att skaffa ett annat jobb där din superkraft kommer till användning!
    Det krävs inte någon superkraft för att se att när kvinnor tasslar om otrogna så lyser deras ögon på ett alldeles speciellt sätt.

Har du inte sett det så måste du leva i din alldeles egna värld.  Eller leva i förnekelse

Sedan vad det beror på det kan jag inte svara på, men är öppen för input.
  • Anonym (Trött)
    Lönnsirap skrev 2023-06-29 18:16:15 följande:
    Du lider uppenbarligen inte, men det är en vanföreställning att tro att man kan se vad andra tycker. Den där världen jag lever i är verkligheten och inte alls "min egna lilla värld".

Det är min input i frågan.
    Du lider uppenbarligen av vanföreställningar.

Det är min input i frågan.
Svar på tråden Komiskt med otrohet?