• nybörjareikärlekslivet

Ljusare armhålor?

Har googlat detta i ett tag och har läst allt från folk som blandar honung och yoghurt till de som använder olika sorters kräm och produkter. Börjar bli lite förvirrad, hur får man ljusare armhålor? Hur har ni gjort det? Naturligt eller med produkter?

• Svar på tråden Ljusare armhålor?
  • Anonym (?)
    Anonym (B) skrev 2023-06-29 03:32:09 följande:
    Ja vi alla är väl olika. Du övertänker. Jag tyckte det var snyggt och att det gav en porrig känsla helt enkelt. Svarade mest till ts fråga, skiter i hennes utgångsläge och färg i armhålorna. 
    Men du ser ju inte ditt eget rövhål? Eller tog du rövhålsselfies och kände den porriga känslan av att se ditt vita anus? Eller var det mer din sexpartner som gillade bleka rövhål som fick dig att känna dig porrig?
    Förlåt, bara nyfiken. 
  • Anonym (Va?)

Varför i hela fridens namn skulle man vilja bleka huden i armhålorna? 

• Anonym (häpp)
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 13:53:05 följande:
    Men du ser ju inte ditt eget rövhål? Eller tog du rövhålsselfies och kände den porriga känslan av att se ditt vita anus? Eller var det mer din sexpartner som gillade bleka rövhål som fick dig att känna dig porrig?
    Förlåt, bara nyfiken. 
    Fast det är ju en rätt vanlig grej att göra. Det är vanligare än du tror. Av samma anledning som folk rakar sig och gör sig snygga där nere. 
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (häpp) skrev 2023-06-29 14:07:06 följande:
    Fast det är ju en rätt vanlig grej att göra. Det är vanligare än du tror. Av samma anledning som folk rakar sig och gör sig snygga där nere. 
    Har du gjort det? Om jag tittar noga i spegeln så är huden lite mörkare mellan skinkorna - är det fult? Hur blir det om jag bleker? Ljusare eller samma färg som resten av min hud? Eller typ rosa? Blir det finare? Brukar män säga att det är fult om kvinnor har mörkare hud där? Vad kostar det? Hur lång tid tar det? Gör det ont? Måste man gå flera gånger? 

Ni behöver inte skriva 100 gånger att jag är sjuk i huvudet. Jag undrar faktiskt och passar på att fråga. Så spara era spydighdter tack.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 13:49:21 följande:
    Jag fick höra samma som barn med citronhalvor, men för att mjuka upp torra armbågar, vet inte om det funkar däremot. Varför ses mörka armbågar som fult?
    Det var kanske så att armbågarna blev mörkare och såg lite fläckiga ut av lite ojämn solbränna, den tidens brunkräm/brun utan sol (torr och fnasig hud på armbågarna sög åt sig brunkräm så det blev ojämnt jämfört med resten) osv. på 80-talet när det var viktigt att vara brun. Om man då peelade bort det översta hudlagret på armbågarna så fick man bort det. Skulle jag tro? 
  • Anonym (...)
    Anonym (B) skrev 2023-06-29 00:56:35 följande:

Det enda som funkar på riktigt är vanlig blekning som du kan köpa på Ica som är till håret. Typ mood. Det kan man bleka anus med också, det har jag gjort. 

Håller det sig sen eller måste man göra om det regelbundet?

Är det inte lätt att det blir ett typ fläckigt resultat?
  • Anonym (häpp)
    Anonym (Varför?) skrev 2023-06-29 14:17:33 följande:
    Har du gjort det? Om jag tittar noga i spegeln så är huden lite mörkare mellan skinkorna - är det fult? Hur blir det om jag bleker? Ljusare eller samma färg som resten av min hud? Eller typ rosa? Blir det finare? Brukar män säga att det är fult om kvinnor har mörkare hud där? Vad kostar det? Hur lång tid tar det? Gör det ont? Måste man gå flera gånger? 

Ni behöver inte skriva 100 gånger att jag är sjuk i huvudet. Jag undrar faktiskt och passar på att fråga. Så spara era spydighdter tack.
    Nej, jag har inte gjort det. Men det kommer ju från porren, där porrstjärnorna har blekt anus för att det ska se estetiskt snyggare ut. Har man lite mer pigment i huden blir det lätt mörkare runt anus. Jag har aldrig hört någon man klaga på varken det ena eller det andra. Skrattande
  • Anonym (B)
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 13:53:05 följande:
    Förlåt, bara nyfiken. 

Du skriver på ett väldigt nedlåtande sätt och för mig är det oklart varför du gör det, det gör ju förstås att jag har noll lust att svara på dina ingående frågor med tanke på ditt tidigare inlägg.

Jag berättade bara för ts att man kunde göra det av den enkla anledningen att om man är så pass mörk i armhålorna är man med största sannolikhet det i underlivet och mellan skinkorna också. Många mår dåligt av det. Det är ju för de flesta (men som du påvisar uppenbarligen inte alla) en no brainer att porr självklart påverkar folk i alla möjliga åldrar. Har noll intresse att diskutera mer ingående med dig dock, det blir för låg nivå.

• Anonym (B)
    Anonym (...) skrev 2023-06-29 14:24:37 följande:
    Håller det sig sen eller måste man göra om det regelbundet?

Är det inte lätt att det blir ett typ fläckigt resultat?
    Nej det blir inte fläckigt, man gör det inte så länge :). Jag har inte behövt göra om det en enda gång efter en kur men det beror på ens utgångsläge. Jag slutförde t ex inte ens min första kur medan jag läst om folk som gjorde ganska många. 
  • Anonym (...)
    Anonym (B) skrev 2023-06-29 17:47:32 följande:
    Nej det blir inte fläckigt, man gör det inte så länge :). Jag har inte behövt göra om det en enda gång efter en kur men det beror på ens utgångsläge. Jag slutförde t ex inte ens min första kur medan jag läst om folk som gjorde ganska många. 
    Tack för svar.

Jag tänkte om man blir blekt men om det mörka typ kommer tillbaka efter ett tag.

Svider det att ha på blekningen?

Jag har även lite mörkare blygdläppar, tror du man kan  använda det framåt också? Alltså utanpå de yttre blygdläpparna, inte mellan och på slemhinnor liksom.
Svar på tråden Ljusare armhålor?