Inlägg från: Anonym (Att välja sina strider) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Att välja sina strider)

Han vill inte ha sex, för att jag vill få orgasm.

Jag tänker att det ju är så att man kan önska vad tusan som helst, men att man liksom får vad man får.

Jag tänker att det är dags att faktiskt stå upp för vad du ville och hur det blev och fundera på om du vill leva i en relation där ni faktiskt inte har sex och personen triggar dig att känna dig äcklig.

Det hade varit början på slutet om min partner så tydligt hade visat sig inte varit intresserad av sex med mig.

I min värld är det bättre att vara sexuellt frustrerad som singel, än i en relation.

Är det hans 3 barn och andra delar av relationen är underbar så kan ni väl unna er några år som "vänner" som bor ihop.... Men rent krasst så tror jag att du faktiskt kommer att lämna denna man så fort du känner att du har möjlighet.

• Anonym (Att välja sina strider)
    Anonym (3barnsmamma) skrev 2023-06-28 09:59:17 följande:
    Jag älskar honom. Han är min bästa vän. Världens bästa pappa till våra barn. Den snällaste och bästa jag någonsin träffat? förutom just med sexet då. han säger själv att han mår dåligt av detta, att det är därför han inte vill ha sex utan runkar.. han menar att han får prestationsångest när han känner att jag också ska komma, och att han inte orkar lägga den tiden. jag tror att han egentligen vill väl, men alltså jag känner mig så äcklad av mig själv när jag vet att jag inte är värld den tiden. känn mig så pervers, även om jag vet att det är helt naturligt! Många skriver att jag ska ta ansvar för min egen orgasm, och det gör jag. Jag använder själv vibraton, men han tycker då sexet tar för lång tid (dvs typ 15 min när jag fortfarande kunde få orgasm, iställer för 3 min som det tar för honom). Känner mig ännu mer äcklad när jag vet att han tittar på övergrepp och saker jag aldrig skulle gå med på eller han ens skulle be om att få utsätta mig för och tänder på det? 
    Jag tycker det låter som att ni hamnar snett sexuellt och att det faktiskt är så att detta inte är något ni själva löser.

Låter lite hora/madonna att han vill se sex med andra, utan att dra in dig i det hela. Eftersom du har världens snällaste man, och pappa till barnen.

Sex verkar inte längre vara en lek och njutning utan ni är på helt olika plan. 

Mitt hetaste tips är att du åker bort ett par dagar och ger både dig själv och din man utrymme att andas. Känner du för att initiera sex när du kommer hem, gör det och se vad det landar och försök att inte trigga hans prestationsångest.  Känner du inte för det, så är det kanske så att ni faktiskt inte riktigt har detta längre och att ni antagligen släpper detta, eller beslutar er för att söka hjälp.
Svar på tråden Han vill inte ha sex, för att jag vill få orgasm.