Gravid med bf Mars
Jag håller helt med Fjenk- svårt att Veta vad man behöver och inte! Vi har valt ut vagn, men ska också hålla utkik på black friday. Förra året såldes Bugaboo med upp till 40% då. Även om det bara är 10% rabatt eller så blir det ju mycket på en barnvagn?
Vi var på RUL för två veckor sedan och fick veta att jag ska skylla illamåendet på en liten tjej 🤭 Känns kul att veta även om det såklart inte spelade någon roll. Jag har dock varit på ett extra ultraljud förra veckan och ska tillbaka imorgon eftersom hjärtat slår en del extraslag. Det är tydligen vanligt och brukar ordna upp sig av sig själv, så jag försöker att bara ta det lugnt och hoppa på det bästa.
Jag tror att jag kanske är en av de här inne som kämpat mest med illammåendet, men jag tror KANSKE KANSKE att det börjar släpp taget nu. Kräks fortfarande nästan dagligen och mår illa hela tiden sedan v. 5, men senaste dagarna har jag i all fall haft en eller två timmar per dag då jag inte mått illa alls. Känns magiskt! Jag bara hoppas att det släpper mer och mer nu?
Fler än jag dock som känner sig trötta?