-
?????Siv71 skrev 2023-06-25 16:01:44 följande:Din "tjej" menar du väl? //
-
Synd att du behöver stå tillbaka för din fru - såå läckert med snygga string på en man!Anonym (69"-man) skrev 2023-06-27 20:18:37 följande:
Jag skulle inte bry mig om ifall en man har string i omklädningsrummet.
Själv föredrar jag stringkalsonger men min fru har gjort det väldigt tydligt för mig att hon aldrig vill se mig i det så jag väljer underkläder som hon tycker är snygga föe hennes skull varje dag. Tyvärr är det sällan hon gör samma sak för mig nu för tiden.
-
Vad har den knappa promillen skulle du säga?Anonym (Nää) skrev 2023-06-27 20:50:35 följande:
Det är inte ens en promille av jordens befolkning som klär i string.
Hur man kan tycka att det är "sexiigt" eller ser bra ut är helt obegripligt.
Ser inte ens bra ut på tjejer i 20-25 års åldern än mindre på s.k mogna kvinnor
med platta rövar.
Och string på män_ totalt obegripligt, hahahaha
-
Köper inte alls din argumentation.Anonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:15:25 följande:En stringtöv kanske....??
Tvärtom - alla, män som kvinnor, som vill kan stolt bära upp en snygg string.
Vet du hur man gör för att fixa en stringröv?
(1) Ha en röv
(2) Skaffa ett eller flera par string
(3) Ta på dig din snygga string
Simsalabim - varmt välkommen till stringvärlden!
Alla platsar - Alla är välkomna!
Du också -
Inga problem - det låter som om du föredrar något annat, bra såAnonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:30:05 följande:Hahaha, nää har haft några ec som provat string - en såg ok ut.
Mitt ex hade av någon outgrundlig mening string men, näää, inte på en så platt röv.
Min nuvarande (som är en fantastisk kvinna) skulle jag inte ens vilja se i string. Det skulle döda allt.....och det vill jag inte - alls! -
Vi gillar olika. Olika är bra.Anonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:41:06 följande:Lite ...... eller mycket så....
Har alltid valt mina kvinnor efter personlighet, en råkade ha en alldeles fantastisk stjärt. Detta var dock låååångt innan string men - just hon hade nog kunnat haft det faktiskt.
I övrigt ser det mest för taskigt ut. tyvärr. -
Tolerans och respekt är en bra egenskapAnonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:50:22 följande:Absolut - skulle verkligen inte vilja se min kvinna i string men ..en snygg bh funkar ju verkligen ... ) Absolut!
Vi respekterar att vi gillar olika helt enkelt -
Låter som att du vet vad du gillar. :)Anonym (Kimchi) skrev 2023-06-28 20:22:07 följande:
Välj de underkläder du vill ha och gillar. String på en man gillar inte jag. Snyggast med ett par välsittande boxer. Bär extremt sällan string själv. Varierar trosor efter aktivitet. Jag väljer gärna slets. Ett par brazze som dessutom jag tycker är bekväma. Gillar att ha matchande bh och trosor. Både romantiska och sexiga. Jag klär mig för min egen skull men vet att min man uppskattar det också.