• Anonym (Medveten)

Kan män ha string

Kan män ha string? Jag tycker det är snyggt och bekvämt att ha string. Undviker att ha det då jag vet att jag kommer byta om med andra. Visst är det fegt kanske. Då jag undrar har ni andra män string eller vad tycker ni fruar om era män skulle ha string

• Svar på tråden Kan män ha string
  • Anonym (nja)

Alla kan väl ha allt (tex Di Leva som gick omringa i togor) så bestämt du själv. 

Jag personligen tycker det är rätt fult på både män och kvinnor, använder det inte själv (är kvinna) eftersom jag tycker det skär in i rumpan. Har testat flera olika modeller när jag var tonåring för då trodde jag tydligen att man "måste" ha string men gav upp. 

• Anonym (Ombyte förnöjer)

Det kan man, inget konstigt med det. Jag tycker att det kan vara snyggt och de är rätt bekväma. Min tjej uppskattar det också så det är ju ett stort plus!
    (man 46)

• Siv71
    Anonym (Ombyte förnöjer) skrev 2023-06-25 15:59:35 följande:

Det kan man, inget konstigt med det. Jag tycker att det kan vara snyggt och de är rätt bekväma. Min tjej uppskattar det också så det är ju ett stort plus!
    (man 46)

Din "tjej" menar du väl? Skrattande
  • Anonym (Vivi)
    Siv71 skrev 2023-06-25 16:01:44 följande:
    Din "tjej" menar du väl?  // Skrattande
    ?????
  • Sagofé

Klart att män kan ha string - onödig fråga, såklart ni kan!!

• Anonym (usch)

Klart män kan ha string, bara de inte förväntar sig att deras fru/flickvän tolererar det och stannar. Är de gay kan de givetvis ha string obehindrat.

• Sagofé
    Anonym (usch) skrev 2023-06-25 18:33:36 följande:

Klart män kan ha string, bara de inte förväntar sig att deras fru/flickvän tolererar det och stannar. Är de gay kan de givetvis ha string obehindrat.

Märkligt resonemang du för med koppling till fruar eller gay

Känns trångsynt 2023
  • Anonym (usch)
    Sagofé skrev 2023-06-25 18:42:03 följande:
    Märkligt resonemang du för med koppling till fruar eller gay

Känns trångsynt 2023
    I 2023 Är det sunt att vara trångsynt. Se vart världen är på väg med män vars högsta dröm är att ha på sig kvinnounderkläder handklovade till ett element och titta på när deras fruar har sex med andra män. 

Behövs definitivt stramas upp och bli mer konservativt, klarar inte män det själva, vilket är tydligt att de inte gör, får vi göra det åt dem.  
  • Sagofé
    Anonym (usch) skrev 2023-06-25 18:54:54 följande:
    I 2023 Är det sunt att vara trångsynt. Se vart världen är på väg med män vars högsta dröm är att ha på sig kvinnounderkläder handklovade till ett element och titta på när deras fruar har sex med andra män. 

Behövs definitivt stramas upp och bli mer konservativt, klarar inte män det själva, vilket är tydligt att de inte gör, får vi göra det åt dem.  
    Tur att du håller så god ordning på människorna Solig
  • Anonym (Björn)

Klart män kan har string! 
    Använder själv stringkalsonger :) mycket bättre än tråkiga boxer som är varma och sitter dåligt :p

Svar på tråden Kan män ha string