Otrogen fru på nätet
Kärringen är rökt. Vill du ha na ändå så är det ditt fault. Lyssna inte på efterhandskonstruktioner. Tänder du på na ända så stanna. Hetsa upp dej på att hon knullar andra än dej. Krydda för dej. Blir bra då.
Kärringen är rökt. Vill du ha na ändå så är det ditt fault. Lyssna inte på efterhandskonstruktioner. Tänder du på na ända så stanna. Hetsa upp dej på att hon knullar andra än dej. Krydda för dej. Blir bra då.
Jag har köpt blommor idag och ska se om vi kan få till något romantiskt ikväll, min fru börjar semester idag så hoppas jag hon väljer mig istället för sina chattvänner.
Jag har förberett mig och ska försöka ge henne något mer spännande i sexväg ikväll!
Patetiskt! Du vill alltså ?göra om dig? för att behaga? Låter för mig som du har ett släng av behagsjuka. Vadå nivå och nivå? Kärringen låter socialt mest som hon sitter med sämsta betyg i klassen. Med en urartad nivå i hennes beteende mot dig/er som par att döma. Kallar du det för hög standard? Hur är den man funtad som visar accept till kärringens äventyr med andra, om han innerst inne inte vill detta?? Vill monogamt förhållande. Är du verkligen realistisk när du föreställer dig bättre partnerskap, allmänt och i sängen, eller fler timmar på gymmet (bygga muskler ditt eget intresse?) verkligen ändrar på hennes lättsinne, lättfotade promiskuösa drag eller ligga runt mentalitet? Jag kallar det naivt tänk. Vilket bottennapp.
Vore intressant att höra hur det går för dig @TS och för dig @Förlåta och vänd situationen till fördel?