Inlägg från: Anonym (Krångel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Krångel)

Otrogen fru på nätet

BaraLillaJag84 skrev 2023-06-25 16:06:52 följande:
    Min man får dock välja. Han får titta på porr hur mycket han vill, men han går fan inte från en porrfilm och tror att han får "göra färdigt" med mig, när det för tillfället inte ens var mig han tände på! I den situationen hade ju vilket hål som helst funkat! Sex är något man har tillsammans, i min värld. Inte att man bara blir den som får ta disken efter nån annan. Skapligt förnerande för TS att bara vara en torkhandduk i sammanhanget! Bara en tidsfråga innan frun stönar fel namn under akten.
    Helt sanslöst vad stort och komplicerat kvinnor gör porr. Hade inte brytt mig ett skit om min fru blev kåt till porr för att sen vilja ha min kuk som grädden på moset. Svartsjuk på porr, nej lite tryggare än så är jag i mig själv. 
  • Anonym (Krångel)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2023-06-25 18:34:40 följande:
    ?Krångel? hade du brytt dig om din fru sexchattade?
    Ja för sexchat och titta på porr är ju så jävla lika. 
  • Anonym (Krångel)
    BaraLillaJag84 skrev 2023-06-25 19:06:21 följande:
    Din kuk är inte "grädde på moset" och något som hon egentligen vill ha om hon hetsat upp sig genom att titta på porr. Utan det är det enda som finns tillgängligt! Hon skulle lika gärna kunna ta grannens eller din brorsas kuk just då. Kuk som kuk liksom, det är ändå typ Ron Jeremy som far runt i hennes skalle och som hon egentligen vill ha! Bättre att göra färdigt själv då! Men ni karlar fattar inte riktigt det där med att bara bli utnyttjade, så länge ni får vara med på ett hörn! Ni bryr er inte om ifall tjejen verkligen vill ha sex med just er eller om ni bara är substitut, bara ni får vara med!
    Jisses 🤣, ja vi säger så. Eller så fattar inte ni kvinnor det där med att en man som tittar på porr inte vill ha någon annan än sin fru.
  • Anonym (Krångel)
    Anonym (Dumpa) skrev 2023-06-25 21:02:20 följande:
    Nix, skillnaden är faktiskt enorm. Titta på på porr kan va nåt som berikar paret om det är rätt sorts porr eller vanligt folk, utan inblandning i sexhandel som lirar. Sexchatta närmar sig äkta otrohet rekordsnabbt. Ja, vissa skiljer sig genast om de får veta den andre aktivt sexchattat över hela världen.
    Ja skillnaden är enorm, därför jag gav mitt svar till gift kvinna, som undrade om just chatta. 
  • Anonym (Krångel)
    Anonym (Dumpa) skrev 2023-06-25 21:18:35 följande:
    Där är vi exakt på samma sida i boken minsann. Yes! 
    Exakt så, instämmer med allt du skrev. Ha en fortsatt trevlig kväll. 
Svar på tråden Otrogen fru på nätet