Inlägg från: BaraLillaJag84 |Visa alla inlägg
  • BaraLillaJag84

Otrogen fru på nätet

Anonym (Gift kvinna) skrev 2023-06-23 22:54:35 följande:

Har gjort lite liknande dock med olika män. det är spännande och lite beroendeframkallande. Men kan säga att det satt fart på  6livet och är det inte en positiv sak?

Dock så är det ju inte TS som frun är kåt på och vill ha sex med, utan en främmande man som hon aldrig ens träffat (??). TS får fungera som substitut. Hur kan det vara positivt???
  • BaraLillaJag84
    Tecum skrev 2023-06-25 14:01:36 följande:
    Men den mannen är som en fantasi, som om hon läst eller sett på porr. De har ju aldrig träffats. Och det är TS som får njuta av det som "fantasimannen" framkallat hos henne.
    Min man får dock välja. Han får titta på porr hur mycket han vill, men han går fan inte från en porrfilm och tror att han får "göra färdigt" med mig, när det för tillfället inte ens var mig han tände på! I den situationen hade ju vilket hål som helst funkat! Sex är något man har tillsammans, i min värld. Inte att man bara blir den som får ta disken efter nån annan. Skapligt förnerande för TS att bara vara en torkhandduk i sammanhanget! Bara en tidsfråga innan frun stönar fel namn under akten.
  • BaraLillaJag84
    Anonym (Krångel) skrev 2023-06-25 18:24:10 följande:
    Helt sanslöst vad stort och komplicerat kvinnor gör porr. Hade inte brytt mig ett skit om min fru blev kåt till porr för att sen vilja ha min kuk som grädden på moset. Svartsjuk på porr, nej lite tryggare än så är jag i mig själv. 
    Din kuk är inte "grädde på moset" och något som hon egentligen vill ha om hon hetsat upp sig genom att titta på porr. Utan det är det enda som finns tillgängligt! Hon skulle lika gärna kunna ta grannens eller din brorsas kuk just då. Kuk som kuk liksom, det är ändå typ Ron Jeremy som far runt i hennes skalle och som hon egentligen vill ha! Bättre att göra färdigt själv då! Men ni karlar fattar inte riktigt det där med att bara bli utnyttjade, så länge ni får vara med på ett hörn! Ni bryr er inte om ifall tjejen verkligen vill ha sex med just er eller om ni bara är substitut, bara ni får vara med!
Svar på tråden Otrogen fru på nätet