• MrBundy

Otrogen fru på nätet

Det är ju såklart omöjligt för någon här att komma med råd åt varken det ena eller andra hållet. Flerårigt förhållande med barn iblandade gör ju att det finns flera aspekter. 
    Om ni haft dåligt sexliv innan och att ni nu fått igång det igen kan ju kanske vara något positivt? Känns ju som att ni inte haft speciell bra kommunikation mellan er, detta kanske kan vara ett bra tillfälle att få igång den också? Tillslut kanske ni kommer fram till en punkt där hon känner att hon kan öppna sig och berätta allt du vill veta

• MrBundy
    Anonym (Förlåta och vänd situation till fördel?) skrev 2023-06-26 15:24:14 följande:

Jag tycker du ska låta din fru chatta vidare ifred. Troligen kommer ni kunna ha ett bättre sexliv om hon får leva ut sina fantasier. Så blev det för mig, jag kom på min fru med liknande "aktiviteter". Jag blev först arg men efter lite funderande tyckte jag det var bra, då var ju min fru intresserad av sex trots allt.

Vi kunde använda detta till att förbättre vårt förhållande sexuellt. Hon chattar och har fantasier med andra män och blir kåt av det.

Det gör mig inget faktiskt. Tvärtom!

Nu är ju alla förhållanden olika och man har olika syn på saker. Jag håller dock med dig. Har inga problem alls med att min sambo skulle chatta med andra män i syfte att skapa fantasier och bli kåt av det. Hon vet om vad jag tycker och gör det ibland. Tycker inte man ska döma alla baserat på sin egna åsikt.
Svar på tråden Otrogen fru på nätet