Inlägg från: Anonym (en annan fru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en annan fru)

Otrogen fru på nätet

Jag tror att din fru sökte spänning och gick ganska långt, men nu fick panik när hon insåg vad hon kan förlora. Hon försöker nu rädda sig själv (alternativt skona dig) genom att tona ner vad hon har gjort för att försöka behålla er relation.

Eftersom er relation var utan spänning/attraktion innan detta började har ni båda ett ansvar för utebliven kommunikation som jag ser det. Man glider inte ifrån varandra över en natt, utan det sker långsamt och ofta under stress och småbarnsår.

Det är allvarligt att hon känner sig så försummad och ouppskattad av dig att hon söker bekräftelse av vem som helst som kontaktar henne, så funkar de flesta kvinnor inte normalt.

Nu måste du bestämma om du kan fortsätta med henne, och på vilka villkor, och hon måste visa att hon vill fortsätta med dig och inte hålla på med en massa annat/andra. Om ni lägger energi på varandra framåt istället för andra saker och prioriterar er parrelation mer i vardagen så kan den säkerligen bli bättre, men det är förstås inte givet att du kan förlåta hennes beteende heller. Ni kan behöva ta hjälp av parterapeut.

• Anonym (en annan fru)
    vandrarn skrev 2023-06-23 23:14:49 följande:
    Tycker du det är ok om din man gör det?
    Han får gärna sätta på vem som vill, men det lär inte vara så stor chans då han ser ut att vara havande i åttonde månaden. Det har gått fort utför senaste året.

Och då finns det ärligt talat en mängd lönnfeta karlar som jag lika gärna kan ha sex med. Bara som omväxling.
  • Anonym (en annan fru)
    Grey Man skrev 2023-06-24 17:36:17 följande:

Om ert sexliv blivit riktigt bra pga detta och ni haft det bättre än på många år kanske det hade varit på plats att diskutera om ni kan närma er detta tillsammans. Säg att du fattar att det varit mer än vad hon erkänner och att ni drar ett streck över det sen börjar ni sexchatta tillsammans. Det är ju bara brist på sex och närhet som drivit henne dit, lika mycket bådas fel. 

Det behöver inte bara vara det. Nya sexuella intressen kan utvecklas.

Hon kanske blev nyfiken på något annat än det hon får hemma.
  • Anonym (en annan fru)
    man 61 skrev 2023-06-24 20:36:24 följande:

Det är klart att hon ljuger och undanhåller mycket för dig. Två val, antigen säger hon sanningen, hur obekväm den än är. Eller så ska du orka gå vidare med ovissheten.

Man ska inte fråga efter sanningar som man inte kan hantera, det är mitt råd.

Bättre att försöka glömma och se till det som visas med handlingar framåt.
  • Anonym (en annan fru)
    Anonym (wordfeud?) skrev 2023-06-24 08:36:39 följande:

Tycker inte det är så intressant om frun själv har skickat nakenbilder eller sexchattat med denne wordfeud bekantskap. Det avgörande är ju att hon fortsätter kontakten när mannen skickar sina intima bilder. Om man i en sån situation skickar intima bilder tillbaka eller hellre vill vara 'chockad' och låtsas som ingenting är ju mer en smaksak på om man tycker det är mest spännande att vara aktiv eller passiv. 

Men annars är det visst inte första gången wordfeud spårar ur på det sättet. Finns flera trådar om liknande historier. Kanske en medverkande anledning till att det är så populärt, för så kul är väl inte själva spelet?

Jag har gjort mycket dumheter på sistone men jag slutade spela Wordfeud (för flera år sen) för att jag blev så jävla arg på alla raggande karlar och deras äckliga dicpics. Allt avkopplande ska idioterna förstöra för en...Skrikandes

Så det där kan vara olika.
Svar på tråden Otrogen fru på nätet