Trippelvaccinerad, gravid och nu covid?!?
Det är ingen fara alls så länge du har en lätt covid-19 infektion. Covid är klassat som vanlig förkylning.
Det är ingen fara alls så länge du har en lätt covid-19 infektion. Covid är klassat som vanlig förkylning.
Det är nog ingen fara. Det har ju visat sig att barn inte är i riskgruppen när det gäller Covid19. Det är äldre människor som är i riskgruppen.
Tog ett covidtest jag hade hemma som inte visade positivt. Nähä. Vad kan det annars vara som ger djup hosta länge? Det känns absolut inte som vanlig förkylning, noll halsont och feber, bara snor, igentäppt näsa och hosta som ligger djupt ned och där andningen blir rosslig/väsig (som inte går att hosta upp) när jag är minsta bakåtlutad.
Vården ger mig rådet att ?ta en kudde extra och drick vatten?. Skämt, sover jag inte sittande i typ 90 graders vinkel låter jag lungsjuk..och jag har konstant en vattenflaska att sippa på (kul när man är gravid med, är ju på toa hela tiden nu).