Inlägg från: Anonym (Ligger runt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ligger runt)

Tagen på bar gärning vid otroget?

Jag tror jag legat runt i stort sett konstant i mitt hittills 45-åriga liv. Det är nog lite för enkelt för kvinnor som mig att hitta "liggmaterial". Sen har det väl med mitt jobb att göra, ligger ute på konferenser och mycket resor till olika rekryteringsuppdrag.

Utan att skryta ser jag nog inte så pjåkig ut för min ålder heller. Skaffade sillisar för några år sen och det har en viss effekt också absolut.

Och nej, jag behöver inte vara särskilt aktiv. Det finns hela tiden karlar som vill....

• Anonym (Ligger runt)
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 10:08:58 följande:

Jag tillhör den sortens människa som inte lyckats vara trogen i ett enda förhållande. Det är inget jag är stolt över och nu vid 45 års ålder bestämt mig för att inte ha något fast förhållande mer. Har alltid haft lätt för att få killar. Både som förhållanden och ren sex. Har blivit tagen på bar gärning flera gånger men värst var nog när jag precis förlovat mig med en kille. Otroligt snäll och fin kille! Tänkte att nu ska jag skärpa mig, han ska bli far till mina barn. Höll mig i skinnet i ett helt år. Blev påkommen när hans två storkukade kompisar dubbelmackade mig hemma i soffan. Det hela gjorde det inte bättre av att han hade komplex för sin normalstora kuk. Han hittade alltså mig mitt i en orgasm med två välutrustade och vältränade män. 
    Förlovningen avbröts där och då......

Ja, jag vet att jag är ett kåt-svin!

Ja det är du. Fast visst är det skönt Tungan ute?
  • Anonym (Ligger runt)
    Anonym (Mm) skrev 2023-06-21 14:42:33 följande:
    Har du ingenting emot att vara oskyddad? Det kanske inte är aktuellt att du skulle kunna bli gravid men tänk om du får något? I allra värsta fall HIV?
    HIV är inte så farligt. Ungefär som att ha en förkylning livet ut bara Solig
  • Anonym (Ligger runt)
    Anonym (Mm) skrev 2023-06-21 15:28:58 följande:
    Det är väl inget man gärna vill dras med
    Lite får man väl tåla om man vill knulla runt. Jag gillar sex.
Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?