• Anonym (anonym)

Många försöker vara otrogna

Det är män som varit gifta i många år, men även de som är unga och precis flyttat ihop.

Och jag är på en helt vanlig dejtingsajt (där jag antar att de förstår att det är kvinnor som som vill ha ett förhållande) hur många kan det då inte finnas på otrohetssajter och rena sexsajter?

Varför vill man vara otrogen när man antagligen är nykär med sin första sambo?

Jag är lite chockad hur vanligt detta verkar vara... eller otrohet kanske är vanligt, men skulle väl vara ännu vanligare om alla de här karlarna lyckas få napp? För de skriver själva att det är svårt. Men jag får aldrig riktigt någon vettig förklaring varför de vill vara otrogna. Eller hur de har tänkt att kvinnor på sajt för seriös dejting ska vara intresserade.

• Svar på tråden Många försöker vara otrogna
  • Mandel
    Anonym (anonym) skrev 2023-06-08 15:37:12 följande:
    Själv sa han det alldeles för sent... OK ja det kan ju hända att det finns någon sådan också, eller är det vanligt bland ?dina?? Att de ställer in och aldrig tänkte göra något alternativt ångrar sig?
    Numera är det jag som lärt mig se tecknen och säger nej tämligen omgående. En del försöker tjata och tycker vi så klart kan ses även om de är upptagna, men respektlösa människor är inget jag vill ha i mitt liv.
    De är respektlösa mot sin partner och de är respektlösa mot mig genom att inte respektera att jag inte vill vara någons leksak.

Jag har inga problem att ha sex med män, men då ska jag veta att de inte lever i någon relation.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Info)

Så här är det.

Kvinnor lever hellre ensamma än med fel man. Kvinnor satsar på mannen hon är med.

Män kan utan tvekan leva och bo med en kvinna som han vet INTE är den han kommer välja i slutändan. Män lever hellenens en kvinna än utan. Därför är vissa öppna för att hitta den rätta kärleken trots att de är i relation. Sen dumpar de sambon för den nya.

• Anonym (Förklaring)
    Anonym (Info) skrev 2023-06-08 15:51:42 följande:

Så här är det.

Kvinnor lever hellre ensamma än med fel man. Kvinnor satsar på mannen hon är med.

Män kan utan tvekan leva och bo med en kvinna som han vet INTE är den han kommer välja i slutändan. Män lever hellenens en kvinna än utan. Därför är vissa öppna för att hitta den rätta kärleken trots att de är i relation. Sen dumpar de sambon för den nya.

Det ligger faktiskt något i det här.
  • Anonym (Kinkexperten)

Vissa av oss har sexuella intressen som går rätt långt utanför det en partner ställer upp på.

Och även om de ställde upp skulle det inte vara någon kick, just för att det är "ställa upp" snarare än "Wow jag blir så kåt så jag dör om du gör det där".

I övrigt kanske allt fungerar bra och man är lycklig, så varför förstöra relationen över det när man kan få sitt behov tillgodosett någon gång ibland, och i övrigt är fullt nöjd med vanligt vanillasex.

Lika barn leka bäst men en del barn finns det inte så många av.

• Anonym (Mongo brudar)
    Anonym (anonym) skrev 2023-06-08 13:44:34 följande:
    Många försöker vara otrogna

Det är män som varit gifta i många år, men även de som är unga och precis flyttat ihop.

Och jag är på en helt vanlig dejtingsajt (där jag antar att de förstår att det är kvinnor som som vill ha ett förhållande) hur många kan det då inte finnas på otrohetssajter och rena sexsajter?

Varför vill man vara otrogen när man antagligen är nykär med sin första sambo?

Jag är lite chockad hur vanligt detta verkar vara... eller otrohet kanske är vanligt, men skulle väl vara ännu vanligare om alla de här karlarna lyckas få napp? För de skriver själva att det är svårt. Men jag får aldrig riktigt någon vettig förklaring varför de vill vara otrogna. Eller hur de har tänkt att kvinnor på sajt för seriös dejting ska vara intresserade.

Jo precis.... För tjejer är ju aldrig otrogna 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Mongo brudar) skrev 2023-06-08 19:15:35 följande:
    Jo precis.... För tjejer är ju aldrig otrogna 
    För det var ju precis det jag skrev, ja det är bara män som kan vara otrogna.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Kinkexperten) skrev 2023-06-08 17:55:06 följande:

Vissa av oss har sexuella intressen som går rätt långt utanför det en partner ställer upp på.

Och även om de ställde upp skulle det inte vara någon kick, just för att det är "ställa upp" snarare än "Wow jag blir så kåt så jag dör om du gör det där".

I övrigt kanske allt fungerar bra och man är lycklig, så varför förstöra relationen över det när man kan få sitt behov tillgodosett någon gång ibland, och i övrigt är fullt nöjd med vanligt vanillasex.

Lika barn leka bäst men en del barn finns det inte så många av.

Och det tänker männen att de kommer finna på en vanilj dejtingsajt?
  • Anonym (G)
    Anonym (Förklaring) skrev 2023-06-08 14:10:58 följande:

Här kommer en förklaring. De är kåta och vill knulla.

Asså va?!? det är fan farligt ju
  • Anonym (anonym)
    Anonym (G) skrev 2023-06-08 20:11:49 följande:
    Asså va?!? det är fan farligt ju
    jo de riskerar ju mycket
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Många försöker vara otrogna