Inlägg från: Elis73 |Visa alla inlägg
  • Elis73

Kvinnor, dags att sluta ljuga om stringtrosor

Det mest konstiga är hur någon orkar bry sig om vad andra har för trosor och varför andra påstår sig ha dessa trosor. Verkar smått galet att bli upprörd över att andra LJUGER om skäl till att välja trosa. Hur kan man ens fundera på en sådan ickefråga.....

• Elis73
    Stjärnskottet skrev 2023-06-07 07:05:47 följande:
    Så om de är så bekväma, varför används de inte av män? Varför använder inte du? Bekvämlighetsargumentet är en lögn som är menat att täcka andra skäl.
    För att mäns skinkor oftast har en annan konstruktion än kvinnors (större omfång och mer fett) - vilket gör att de inte har samma bekymmer med att kalsongerna åker in i rumpan? Jag har hellre en stringtrosa än vad jag har "bikinitrosor" som skär in och korvar sig i rumpan. (Men ännu hellre har jag andra typer av trosor som inte skär in och som dessutom är utan sömmar som syns.) Men som sagt skulle jag aldrig bry mig ett ögonblick om hur andra väljer att göra.

Finns mer konstruktiva sätt att bedriva feminism än att kalla sina medsystrar för lögnare. Du skulle kunna fundera på om du vill ha resultat i din kvinnokamp eller om du bara vill ha rätt?
Svar på tråden Kvinnor, dags att sluta ljuga om stringtrosor