Inlägg från: Anonym (Hold my beer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hold my beer)

Mitt ex tar med dottern ut på uteservering varje dag och dricker öl!

Så det var ok att han satt och drack med henne när du var med men inte nu längre...? Ok. Ja du kan ju alltid orosanmäla honom.

• Anonym (Hold my beer)
    Anonym (gg) skrev 2023-06-05 19:44:13 följande:

Tycker alla i tråden som föreslår orosanmälan är knepiga människor, Varför skulle man orosanmäla sitt ex? Går dte aldrig att prata med ex?

Samma som när folk orosanmäler sin egen familj, har alltid tyckt det varit ett sjukt beteene.

Jag gissar att om det hade funkat att prata med exet så hade ts inte behövt göra det, för han borde isf själv fatta att det är olämpligt att dra med barnet på krogen titt som tätt.
  • Anonym (Hold my beer)
    Nilsson98 skrev 2023-06-05 20:07:51 följande:
    Så klart man kan orosanmälan en förälder? Vilken korkad kommentar.
    Nja, orosanmälan gäller ju barnet som vistas i olämpliga miljöer med sin pappa. Den är inte riktad mot honom personligen. När det gäller orosanmälningar gentemot vuxna kan soc göra i princip noll. Då menar jag vuxna som inte har minderåriga hos sig.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Bekymdrad) skrev 2023-06-07 12:08:16 följande:

Ursäkta för att jag varit otydlig.
    Ofta är hans kompis också med, och tar en öl han också. 

Hur går det ts?
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Moraltanter) skrev 2023-07-09 18:49:14 följande:

Hur var det nu?Inte en droppe alkohol vid barn tills de är vuxna?

Du ser inte skillnad på att sluta ta ut ungen på ölservering så fort man kan och att dricka normalt...? Måste det vara allt eller inget?
Svar på tråden Mitt ex tar med dottern ut på uteservering varje dag och dricker öl!