• Anonym (gg)

Mitt ex tar med dottern ut på uteservering varje dag och dricker öl!

Tycker alla i tråden som föreslår orosanmälan är knepiga människor, Varför skulle man orosanmäla sitt ex? Går dte aldrig att prata med ex?

Samma som när folk orosanmäler sin egen familj, har alltid tyckt det varit ett sjukt beteene.

• Anonym (gg)
    Core skrev 2023-06-06 10:25:31 följande:

Svårt att säga om det kan vara ett problem eller ej. I sydeuropa gör man ju så utan konstigheter, en är ju lika med noll , men är det fler kan det vara ett problem

Det beror lite på miljö också i mina ögon. En restaurang där man äter mat och dricker en öl till maten tycker jag inte är ett problem. En krog med överfulla männsikor, nej inte samma sak.
  • Anonym (gg)
    Core skrev 2023-06-06 10:25:31 följande:

Svårt att säga om det kan vara ett problem eller ej. I sydeuropa gör man ju så utan konstigheter, en är ju lika med noll , men är det fler kan det vara ett problem

Och inte bara i Sydeuropa, i stora delar av världen är inte det anmärkningsvärt. 
  • Anonym (gg)
    Anonym (Skillnad) skrev 2023-06-06 13:11:17 följande:
    Att hela familjer går ut och äter, och de vuxna dricker öl eller vin till maten, ja.

Att en vuxen tar med ett barn för att sitta och dricka med sina vuxna vänner, knappast.
    Det beror helt på mängden alkohol.
Svar på tråden Mitt ex tar med dottern ut på uteservering varje dag och dricker öl!