Åh Barbra, håller tummarna för denna gång ❤️
jag blir alltid skengrsvid så jag litar inte alls på vad jag känner? tyvärr! tempen är bra för den visar absolut för mig om det är något eller inte. Har jag blivit gravid kommer tempen upp över 36,8 runt dag 7/8 men har jag inte varit gravid har den aldrig nått dit. så jag kommer kolla mycket på det denna gång!
men en spännande sak. för tre månader sedan när jag var gravid så ville dottern att jag skulle sova hos henne varje natt. sedan dess har de inte hänt (hon är väldigt självständig och sover alltid själv trots 2,5år).
men nu har hon helt plötsligt velat ha mig där varje natt igen sen ett par dagar så hoppet tänds att hon har något på känn❤️ vore lite häftigt! Men säkert bara önsketänkande!
Barbrastreisand skrev 2023-07-15 22:41:02 följande:
Åh då synkar vi! 😍 Starkt att kunna hålla dig från att testa! Jag slutade att tempa då det bara stressade upp mig:/ Har du några känningar?
Jag försöker att inte analysera då jag tidigare känt av diffusa symptom som såklart inte var något. Men denna cykel hade jag svag mensvärk på äl+4-5 som släppte.. och idag känner jag att det drar i magen och brösten har börjat ömma.. så man hoppas det är något! Allra sista hoppet blir spolning av äggledare efter semestern, är det stopp så blir det ivf som vi får bekosta själv..