Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Juli 2023

Är nog tyvärr bara att vänta och se. vissa blöder lite och visa mycket och ändå är gravida. Jag själv har inte sådana erfarenheter utan bara att blod betyder missfall. Jag hoppas att det inte blir mer blödning och att plusset ökar ❤️

Mamma30 skrev 2023-07-12 23:18:00 följande:

Hej alla. Är på bim +2. Idag kom en ljusrosa blödning precis efter jag tyckte att ett gravtest börjat öka i styrka. 😫🧐🙏🏼 har försökt I över 4år med syskon. Och hade senast i december en missed abortion som tog hårt på mig. Är hoppet ute nu tror ni, eller kan man blöda lite och ändå vara gravid? 😢🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Jag brukar ha 28dagars cykel. 
    Denna månad har jag även kört letrozol första gången. 

• Syskonförsök

Jag kör också gratis versionen! räcker gott. :) 

babybel95 skrev 2023-07-13 07:45:08 följande:
    Jag har gratisversionen, vill man så kan man betala för lite mer funktioner men jag tycker detta räcker gott och väl. 😊
  • Syskonförsök

Nej då är nog sannolikheten liten dessvärre, speciellt med ett test dag 13. Men ska aldrig säga aldrig 

Sanlin90 skrev 2023-07-13 10:08:53 följande:
    Syskonförsök igår tog jag ett negativt på kvällen men inte idag, nu fick jag helt sinnessjuk halsbränna brukar ha det ibland men inte såhär illa sen jag va gravid med dottern, normalt får jag bara på kvällsrna med, känns dock som min temp är för låg för att det ska komma något positivt ur det.
  • Syskonförsök

När man är dag fyra efter ägglossning och känner några stick i livmodern följt av intensiv molvärk och direkt tänker det är implantion🤪🙈😅 varför gör en så här mot dig själv varje cykel 

• Syskonförsök

grattis!🥰

Birdiz skrev 2023-07-14 07:38:34 följande:

Nu har jag plussat! Tredje dagen idag med positivt som bara blivit starkare. Det första positiva kom 7 dagar efter ÄL !

• Syskonförsök

Ser ingenting tyvärr. Och av erfarenhet, var verkligen på din vakt med små små grå streck. Oftast betyder det ingenting! med dessa test har mina streck varit rosa även om de varit som en skugga när jag varit gravid, alla gånger de varit grå har de inte varit något ❤️ skydda ditt hjärta och få inte för mycket förhoppningar om du inte ser färg i det!

Men tempen är spännande. Kanske är du på äl+10 ändå? mer rimligt eftersom mensen inte kommit och du inte har ett tydligt plus.

Sanlin90 skrev 2023-07-14 07:53:16 följande:
    Ser svagt på test idag men får se om det ökar imorgon, syns säkert inte här!
  • Syskonförsök

för alla som testar med babyplan och för att visa vad jag menar Sanlin:

Om kvalitén är med mig nu så visar det ensamma testet jag har två olika bilder på ett ljust grått spökstreck och de andra är plus och har färg men är väldigt svagt. Vi vet ju alla hur kvaliteten är här på familjeliv så det kanske inte syns tydligt här men är en ganska bra måttstock jag har lärt mig under alla månader med att jaga ett plus med babyplan test. (Plusset ni ser är det missfall jag fick tre månader sedan Så jag har inte plussat nu) denna cykel är jag bara på äl+5 nu :) med det grå ljusa spökstrecket tog jag ultratidigt clearblue som visade inte gravid så det var inte en kemisk graviditet heller utan bara spök. Det är sällan jag fått spök på babyplan och jag har även fått det på RFSU och annat så alla test kan inte alltid ha 100% kvalitet men varje gång har strecket varit ljust grått och inte någon färg alls Utan mer som en skugga bara. 

• Syskonförsök

Håller innerligt mina tummar att de blir ett plus för dig❤️ hoppas tempen fortsätter uppåt! 

åh bra att du också har erfarenhet av det så jag inte krossade förhoppningar ❤️

Sanlin90 skrev 2023-07-14 08:44:29 följande:

Ja jag tänker nog oxå att det är äl+10 för jag tror inte jag har någon 15-16 dagars lutealfas iaf! 

ja jag har haft så många spökstreck på babyplan med så litar inte alls på dom!

såhär ser det ut om det är äl+10

• Syskonförsök

Spännande! Testa idag!!!

Mojsan95 skrev 2023-07-14 09:46:21 följande:

Hade/har Bim igår eller idag! Min temp är absolut högre än normalt nu de senaste 2 dagarna för att vara mig. Vet inte om jag vågar testa idag eller om jag ska vänta till imorgonbitti? (Tror ÄL skedde cd17 och ej 20 som nu satt. Tror jag ska utesluta tempen cd19).

Svar på tråden BIM Juli 2023