• Alvedon83

BIM Juli 2023

Lina98 skrev 2023-07-07 09:17:16 följande:

Hej på er!
    Fick maximalt utslag på ÄL-test igår så antar att jag har ägglossning typ idag. 

asså jag har blivit så jävla desperat efter dessa 15 försök så nu har jag införskaffat en såndär ?befruktningskopp? och börjat med bidrottningsgele och diverse andra vitaminer😅 har dessutom haft sex i alla fertila dagar och tänkte fortsätta tills temphöjningen sker. 

mvh
    desperat tjej😅

Håller tummarna att det fungerar, så länge ni kämpat borde det ju vara er tur nuHjärta
  • Alvedon83
    Quesswhat skrev 2023-07-07 16:07:47 följande:

Är det någon här som inte kör på att tempa och ägglossningstest? Jag tog ut min spiral för en månad sen och haft mens en gång. Är osäker på hur min menscykel ser ut men min blödning som jag hade med spiralen kom alltid i slutet av månaden. Vilket den även gjorde efter spiralen togs ut. Därav är jag osäker på när jag har haft ägglossning. Borde jag kanske börja tempa och köra test för att veta säkert? Är bara rädd att jag ska bli mer besatt av det här än jag redan är, om ni förstår hur jag menar 😂

Jag kör inte heller med äl-test eller temp. Har hyffsat regelbunden mens och märker på sekretet att det är ägglossning på g 😊
  • Alvedon83
    Cykelstöld skrev 2023-07-08 07:41:44 följande:

Uppe tidigt på morgonen, längtar efter att se lite test här! Någon som ska testa idag/snart? 👀

Väntar på äl ännu, är på cd
  • Alvedon83
    Alvedon83 skrev 2023-07-08 08:48:31 följande:
    Väntar på äl ännu, är på cd
    Väntar på äl ännu, är på cd 14 och har börjat få fertilt sekret igår och har lite molvärk. 
  • Alvedon83
    Lina98 skrev 2023-07-08 13:58:02 följande:

Hur ställer ni er till alkohol mellan ägglossning och BIM? Vågar ni dricka någonting eller är det ett big no no? 

Jag avstår alkohol, dricker ändå väldigt sällan så inget jag saknar😊
  • Alvedon83
    Potatisbulle skrev 2023-07-08 19:16:00 följande:

Fan. Ikväll kom mensen. Hade verkligen hoppet uppe in i det sista. Ska tröstdricka lite champagne ikväll och så tar vi nya tag mot augusti. Hoppas inte allt för många av oss ses i den tråden ❤️

Åh va synd😓
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-07-08 21:33:06 följande:

Är så förvirrad, vet inte om jag är på äl+4 eller 9 men har en hel del molvärk främst åt det hållet jag känt av i typ 10 dagar är såååå trött idag men va på kolmården igår så orsak finns men kom jättejätte ljust brunt/beigt på pappret vid två tillfällen så känner mig bara förvirrad!

Åh va jobbigt att inte veta när äl var, har du testat nåt mer?
  • Alvedon83
    Natalina1451 skrev 2023-07-08 22:26:03 följande:

Jag tror ju Att jag ska ha mens någon gång nästa helg så är väl öl +6 eller 7 och igår spydde jag, mådde så illa från ingenstans. imorse kunde jag inte ens äta frukost mådde så illa då med. Inga andra symptom dock och vem vet om det ens är relaterat kanske är dålig köttfärs igår 🤪 

vill inte testa, vi kommer säkert få ett missfall nu ändå så tror mer på nästa försök. Brukar alltid få ett missfall först. Jag väntar på blödningen bara vill inte ens veta om det är mens eller missfall spelar ingen roll tar det nästa vända. 

är det någon annan som typ tänker vänta en hel månad efter bim innan ni testar så eventuellt tidiga missfall bara går omärkt förbi? Är man lite skadad kanske.. 

någon annan som spyr så tidigt, jag brukar alltid få hyperemesis gravidarum så har alla gånger börjat spy 4-5 dagar före bim?

Det behöver ju inte bli missfall, håller tummarna för er😊
  • Alvedon83

Här verkar ägglossningen varit igårkväll, hade ordentlig molvärk som var borta på morgonen. Tycker det fertila sekretet har torkat upp också (hade väldigt lite sekret den här månaden, hoppas inte det innebär sämre chans att lyckas).

Nu den långa väntan till bim som är 23/7Skrikandes

• Alvedon83
    Lina95 skrev 2023-07-10 08:49:32 följande:

Kan det va positivt men att hcg nivån inte ökat tillräckligt? Detta är cb testa tidigt, första bilden är original, dom andra har jag redigerat.. 

Ser tyvärr inget streck, när har du bim?
Svar på tråden BIM Juli 2023