• Alvedon83

BIM Juli 2023

babybel95 skrev 2023-07-18 13:47:06 följande:
    Ja på äl +11 som var negativt, så förmodligen stämmer ju det :(
    Det är ju ändå rätt tidigt att testa på äl+11 men om det känns som om mensen är på väg stämmer det nog. 
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-18 23:04:39 följande:

Och där kom mensen! Better luck next time. Lycka till ni andra, hoppar ni får ert plus! 

Beklagar😓😓
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-19 07:37:57 följande:

Fler som testat Idag? Jag är äl+10 idag och negativt test så tror väl de är kört denna gång. Hade som tidigare skrivet inga förhoppningar eftersom vi fick till de så dåligt denna cykel men ändå trist!! 

Jag har testat negativt äl +11, har inga förhoppningar men tänkte använda upp dom stickor jag har kvar.
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-19 08:25:55 följande:

Alltså, senast jag var gravid fick jag detta minimala plus på äl+12 så loppet är ju egentligen inte kört men de suger alltid att få ett negativt test i ansiktet🙈 

(OBS bild från graviditet som blev missfall alltså, inte nu!)
    vissa hade nog avfärdat Detta som negativt men var bekräftat med digitalt i samma urin så de lilla strecket var ett plus äl+12

Alltså jag ser inget streck där, men digital visade alltså plus på det där lilla? 
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-19 08:31:54 följande:
    Alltså bilderna här? 
    provar en annan bild
    understa linjetestet är samma som är i bild på andra bilden
    Här syntes det ju lite mer😊
  • Alvedon83

Här har jag exakt samma symptom som förra  månaden, på samma cykeldagar. Allt verkar tyda på mens till helgen. 

Hållarna tummarna för er som fortfarande har en chans👍😊

• Alvedon83

Alltså tog ett test från Abblo testa tidigt och så blev det så här, väntade och väntade på att färgen skulle torka upp men den gjorde aldrig det. Måste vara fel på testet. Babyplan imorse visade ju ingenting.

• Alvedon83
    Alvedon83 skrev 2023-07-19 18:24:08 följande:

Alltså tog ett test från Abblo testa tidigt och så blev det så här, väntade och väntade på att färgen skulle torka upp men den gjorde aldrig det. Måste vara fel på testet. Babyplan imorse visade ju ingenting.

Strecket kom efter tiden hade gått ut, så räknas väl som ogiltigt oavsett. 
  • Alvedon83
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-19 18:45:23 följande:

Oj vad lurigt! Ta ett till? Eller väntar du till i morgon? 

Jag har bara en babyplan kvar😄 tror jag väntar tills imorgon, har inga förhoppningar alls. Dom där testen är visst inget vidare bra😕
  • Alvedon83

Nu var jag tvungen att gräva upp testet från igår, såhär ser det ut idag. Det är ju något fel med det jag tog idag, färgen ska ju inte se ut sådär.

Svar på tråden BIM Juli 2023