Inlägg från: GuldKvinnan |Visa alla inlägg
  • GuldKvinnan

BIM Juli 2023

Någon fler som brukar få lite rosa på toapapperet ca 6-7 dagar efter ÄL? Jag fick det i juni och tänkte att det var en nidblödning men det var det inte. Igår fick jag lite rosa på papperet igen, men den här gången vågar jag inte hoppas på att det betyder något :( 

• GuldKvinnan
    Syskonförsök: Ledsen om det redan skrivits längre upp men jag är nyfiken på om du känner något annorlunda i kroppen? :)
  • GuldKvinnan

Jag är ÄL+9 och har som vanligt ont i brösten, men ändå på ett lite annorlunda sätt, känner av äggstockarna (särskilt den högra) mer än vanligt och har ingen aptit, inte sugen på det jag vanligtvis älskar och tycker inte heller att saker smakar likadant som förut. Hade en liten rosa blödning för några dagar sedan. Kroppen har dock lurat mig många gånger förr... BIM på onsdag! 

• GuldKvinnan

Jag har BIM på onsdag men har faktiskt slutat testa mig innan. Den här månaden känner jag ovanligt mycket runt höger äggstock och mina bröst som vanligtvis ömmar jättemycket en vecka innan BIM har lugnat ned sig och istället känns det mer på sidorna/under armarna. Återstår att se om det betyder något eller om kroppen spelar mig ännu ett spratt! 

• GuldKvinnan
    cutepenguin skrev 2023-07-24 21:16:45 följande:

Ingen mens än så länge.. Har BIM idag. Håller tummarna. 🥰 

Vad spännande, håller också tummarna! :) Hur känns det i kroppen, något utöver det vanliga? :)
  • GuldKvinnan
    Rödluvan93 skrev 2023-07-25 08:08:44 följande:
    Spännande! Hoppas det betyder ett pluss för dig ❤️

Hur många är vi kvar som väntar på BIM? Är bara ÄL+9 så vågar inte testa riktigt än, BIM på söndag för mig 😅
    Jag har BIM imorgon :)
  • GuldKvinnan
    Sally101 skrev 2023-07-25 09:38:58 följande:

Jag mådde så otroligt illa nu på morgonen och vi testade tillsammans, jag och sambon. Svagt plus på BabyPlan och min temp har varit en helt annan än i vanliga fall!

Jag har startat en BF April grupp för de som plussar hädanefter om man vill vara med GravidGlad

Grattis, håller tummarna för att jag kan joina! :)
  • GuldKvinnan
    Lele88 skrev 2023-07-25 10:21:57 följande:
    Alvedon83 - Nej jag tempar inte eller tar stickor så kan ju inte helt säkert veta.. men brukar ha en cykel på 26-28 dagar. Så lite skumt att mitt första plus kom först i fredags.. men ser ju en liten stegring från fredag tills igårkväll/imorse. Vet ju inte riktigt hur jag ska känna just nu.. vågar verkligen inte hoppas på något än.. är väl egentligen bara att vänta och se. 
    Håller i alla fall alla tummar!! Hjärta
  • GuldKvinnan

BIM idag och visst kom mensen? suck :( men jag har fortfarande ovanligt ont i äggstockarna (främst höger) och har fortfarande ont i brösten (främst höger här med). I vanliga fall brukar det gå över direkt men inte denna gång. Avvaktar någon dag till innan jag ger upp hoppet för denna gång (haha, herregud vad man (jag) håller på) 😀

Svar på tråden BIM Juli 2023