Miahl87 skrev 2023-07-17 12:01:25 följande:
Jag är inte riktigt säker, då jag bara haft en "riktig" mens sedan jag slutade med p-piller. Men enligt flo-appen som utgår från en genomsnittlig cykel ska bim vara på fredag tror jag. Så jag är väl bim-4 idag om jag räknar rätt, 10 dagar efter ägglossning iallafall. Det är jag stensäker på då jag alltid får ordentliga äl-smärtor när ägget släppt
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Om BIM stämmer ser det riktigt lovande ut isåfall med svagt + fyra dagar innan... 🥰
Ta ett digitalt för å få en hum å sen testa varannan dag fram till fredag å se så att det ökar.. 🙏❤️
Vet att det kan skilja sig ifrån person till person men vill bara du ska gardera dig lite om det sen råkar visa sig vara en kemisk graviditet för de visar ofta väldigt svaga + runt bim å sen blir mensen antingen ett par dagar sen eller kommer som "vanligt" ändå.. 🙈 därav att jag undrade när BIM var..
Ente menat å vara negativ heller men vet att flera här varit med om samma sak så även jag själv en gång å man blir så jäkla ledsen..