Inlägg från: Natalina1451 |Visa alla inlägg
  • Natalina1451

BIM Juli 2023

jag skriver också gärna in mig här. Vi ska precis börja försöka med en 4a. tror vi missade denna ägglossningen så förväntar mig inget plus Den här månaden men hoppa på nästa ägglossning 🤞🏻  vi har de tidigare gångerna fått ett missfall först eller förlorat en tvilling i tidig Graviditet så förväntar mig ett missfall till och börja med.. någon som upplevt samma? Varför blir det så tro?

2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    3/7 - Mololo, andra barnet
    3/7 - Lavendel94, första barnet, 2:a försöket 
    4/7 - Foodie, första barnet
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
    5/7 Janbo, första barnet, 2:a försöket
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Malmötjej, första barnet, 6e försöket 
    9/7 - MiniRodini, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Vinternoll1, tredje barnet, 1a försöket 
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
    12/7 - Rooiboste, andra barnet, 2:a försöket 
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
    13/7 - Fjarilsblomma3, första barnet, 2a försöket
    14/7 - Lulu1987, första barnet
    16/7 Bär, 3:e barnet, 2:a försöket efter MF.
    15-17/7 Natalina 4e barnet 1a försöket
    21/7 fruffe, 2a barnet, 3e försöket
    21/7 Barbrastreisand 
    22/7 Birdiz, tredje barnet, första försöket
    22/7 Lina98, första barnet, 15e försöket
    23/7 Alvedon83, fjärde barnet, sjätte försöket efter MF.
    24/7 Cutepenguine, första barnet, 1a försöket efter MF
    28/7 Sally101, första barnet, 2:a försöket
    31/7 - Hejväldenhej, första barnet 7e försöket 
  • Natalina1451

Jag tror ju Att jag ska ha mens någon gång nästa helg så är väl öl +6 eller 7 och igår spydde jag, mådde så illa från ingenstans. imorse kunde jag inte ens äta frukost mådde så illa då med. Inga andra symptom dock och vem vet om det ens är relaterat kanske är dålig köttfärs igår 🤪 

vill inte testa, vi kommer säkert få ett missfall nu ändå så tror mer på nästa försök. Brukar alltid få ett missfall först. Jag väntar på blödningen bara vill inte ens veta om det är mens eller missfall spelar ingen roll tar det nästa vända. 

är det någon annan som typ tänker vänta en hel månad efter bim innan ni testar så eventuellt tidiga missfall bara går omärkt förbi? Är man lite skadad kanske.. 

någon annan som spyr så tidigt, jag brukar alltid få hyperemesis gravidarum så har alla gånger börjat spy 4-5 dagar före bim?

• Natalina1451

Vi får se om jag kan hålla mig från o testa, reser till Spanien på torsdag i nästan 1 månad så tänkte typ lämna alla test hemma och ta det när vi är tillbaka 🙊 finns såklart test där men inbillar Mig att jag kanske kan glömma bort det lite pga 3 barn på solsemester är ganska stojigt ändå 😆

• Natalina1451

Kunde inte hålla mig från o testa idag, ville ta ett glas bubbel med gott samvete. testet var väldigt negativt, fortfarande 3-4 dagar ifrån bim så kan ju bli positing såklart. 

men usch vad motigt det är att få negativt, ska verkligen hålla mig från o testa igen om inte mensen är 1 månad sen 😆 

• Natalina1451

Den 29 hade jag den här Lh stegringen vilket betyder att ägglossningen borde Ägt rum för ca 2 veckor sedan, visst ska jag ha Bim i helgen? 😵?💫 blir inte klok på detta 
  • Natalina1451
    Syskonförsök skrev 2023-07-15 08:07:11 följande:

Skulle tolkat det som positivt då borde stämma :) 
    ingen mens än? Ska du testa?

Ingen mens än gick upp imorse mådde så illa så jag knappt tog mig till toan, med en sticka i handen började blodet rinna :( så oklart Vad som hände där, tidigt missfall kanske. bestämde mig för att inte testa det spelar ingen roll känner jag. Hoppas på nästa, varit lite oregelbunden i mina cyklar 2-3 veckor till nästa ägglossning. 
  • Natalina1451

Är det någon som startat en ny grupp för bim i augusti? min mens är förhoppningsvis snart slut så jag försöker ställa in mig på nästa månad, hoppas att denna månad i Spanien ger en väldigt bra ägglossning, har höga förväntningar 🙈 beräknad ägglossning den 29/7

Svar på tråden BIM Juli 2023