• Mojsan95

BIM Juli 2023

Hej! Skriver in mig själv i listan och håller tummarna för oss alla 🥰

2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    3/7 - Lavendel94, första barnet, 2:a försöket 
    4/7 - Foodie, första barnet
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
    5/7 Janbo, första barnet, 2:a försöket
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Malmötjej, första barnet, 6e försöket 
    9/7 - MiniRodini, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Vinternoll1, tredje barnet, 1a försöket 
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
    12/7 - Rooiboste, andra barnet, 2:a försöket 
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
    13/7 - Fjarilsblomma3, första barnet, 2a försöket
    14/7 - Lulu1987, första barnet
    14/7 - Mojsan95, 1:a barnet, 8:e försöket
    16/7 Bär, 3:e barnet, 2:a försöket efter MF.
    15-17/7 Natalina 4e barnet 1a försöket
    17/7 Lele88, andra barnet, första försöket
    19/7 Miahl87, 5e barnet, 2a försöket
    21/7 fruffe, 2a barnet, 3e försöket
    21/7 Barbrastreisand 
    22/7 Birdiz, tredje barnet, första försöket
    22/7 Lina98, första barnet, 15e försöket
    23/7 Alvedon83, fjärde barnet, sjätte försöket efter MF.
    24/7 Cutepenguine, första barnet, 1a försöket efter MF
    28/7 Sally101, första barnet, 2:a försöket
    29/7 Mololo, andra barnet
    31/7 - Hejväldenhej, första barnet 7e försöket
  • Mojsan95
    Sanlin90 skrev 2023-07-05 18:05:58 följande:

Troligen äl+6 fick ett svagt streck på gravtest som jag nog tolkar som spök trots rosa men jag kokar idag jag är såååå varm och såååå trött kan knappt hålla mig vaken trots härjande barn på snart tre år och lite molvärk som kommer och går, hoppas ju självklart då ett väldigt tidigt och framträdande symtom med den blivande treåringen va att jag va sjukt varm. 

någon mer runt äl+6 vad känner ni?

Låter lovande för dig! 🙏🏻 Jag är på ÄL+4 och har haft molvärk till och från under dagen som blivit starkare nu ikväll. Men känns för tidigt för att det ska vara ett gravsymton? 

• Mojsan95

babybel95:

Är också ÄL+4 eller så är jag ÄL+7.. (plockade ut täcket 2 nätter och tempen störtdök en av nätterna när jag borde haft ÄL så vet ej säkert när den skedde) 
    MEN greppar efter varje halmstrå för att hitta tidiga gravsymtom 😅 några dagar sen hade jag lite molvärk som nu försvunnit. Igår fick jag en liten liten blåsa i munnen som jag direkt började googla på.. men det var ju inget symtom så klart haha? 
    men för mig är det skönt att det är helg nu så man kan försöka tänka på lite annat. veckodagarna är omöjliga 🥹

• Mojsan95
    Lulu1987 skrev 2023-07-12 21:47:39 följande:

Bim - 1 imorgon (troligtvis) och alltså ångesten och nervositeten varje gång man går på toa!

Såååå rädd att se blod på pappret, vill bara att det ska vara bim+4 och ingen mens, så man kanske kan va "lite lugnare". 😫

Tänker testa först på Bim+2 eller 3, om jag inte fått nån mens...ev testar jag tidigare men det är bara om jag mår illa eller nåt sånt.

Håller tummar och tår att vi alla plussar! 💖

Känner preciis samma! Är samma bim-1 imorgon.. Har samma symtom som alltid och min mens har de senaste månaderna dykt upp Tors eftermiddag eller fre morgon?

tänker testa först lördag om jag klara mig så långt utan mens 🥹 håller tummarna för oss nu!
  • Mojsan95

Hade/har Bim igår eller idag! Min temp är absolut högre än normalt nu de senaste 2 dagarna för att vara mig. Vet inte om jag vågar testa idag eller om jag ska vänta till imorgonbitti? (Tror ÄL skedde cd17 och ej 20 som nu satt. Tror jag ska utesluta tempen cd19).

Svar på tråden BIM Juli 2023