• Quesswhat

BIM Juli 2023

Är det någon här som inte kör på att tempa och ägglossningstest? Jag tog ut min spiral för en månad sen och haft mens en gång. Är osäker på hur min menscykel ser ut men min blödning som jag hade med spiralen kom alltid i slutet av månaden. Vilket den även gjorde efter spiralen togs ut. Därav är jag osäker på när jag har haft ägglossning. Borde jag kanske börja tempa och köra test för att veta säkert? Är bara rädd att jag ska bli mer besatt av det här än jag redan är, om ni förstår hur jag menar 😂

• Quesswhat

Summer13: åh haha. Är det jag är rädd för. Att vi har sex fel dagar 😂 men tanken är väl att vi ska köra på några månader utan att tempa eller köra test. Samtidigt blir jag smått kluven för tänker att vi kanske missar dom viktiga dagarna

Cutepenguin: men vad trist med mf.. 😔
    Nej men precis, känns som att hela min dag går ut på att fundera, känna efter, kolla kalender, googla osv 😂 men jag får hålla ut några månader och tar det sig inte får jag börja.

Så jag hänger med i tråden trots att jag inte vet när BIM blir! Min kalender säger att jag har äl idag och det sticker/hugger i vänster livmoder så får hålla tummarna 😬

Svar på tråden BIM Juli 2023