• Lina95

BIM Juli 2023

Hoppar in här också, fick mensen idag och nu ska jag köra igång med inotsiol och rosenrot så får jag se om det händer något, snart hållt på i 1 år utan resultat.. 🤞

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
    2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
  • Lina95

Konstig fråga kanske, men ni som har koll på äl-sekret, det går ju inte att ha koll på det om man har samlag, för då är det svårt att se skillnad på sekret och sperman? 😂

• Lina95

Eftersom jag inte vet när äl sker, men har beräknad på fredag. Har haft mycket på jobbet sen december, så har jag inte haft mens på 3 månader, kom äntligen nu i juni, testat mig varje dag nu. Tar rosenrot och inotsiol, men vågar man fortsätta med det för jag är rädd att jag missar min äl o rosenrot framkallar missfall? Lägger in bilder på testerna, cb är från idag 

• Lina95
    SeptemberB skrev 2023-06-29 12:55:18 följande:
    Kanske är olika gör olika av de digitala testerna? När jag frågade clearblue var det så de förklarade för mig 😊
    Dom lila testerna får alltid en tom ring första gången man testar medan dom rosa kan ge positivt första gången man testar 🙂
  • Lina95

Kan jag ha missat stegringen? Testen har blivit svagare... har inte lika mycket äl känningar och har inga äl flytningar längre 
  • Lina95

Troligtvis äl idag, äggviteflytning med liten sträng med blod i, samt så är äl testen svagare idag.. Men nu kommer den eviga väntan till BIM.. 🤪

• Lina95

ÄL+7 idag, har en ljusbrun flytning, tror ni det kan va en nidblödning? Testade negativt i morse men då hade jag heller ingen brun flytning. Haft molnande värk hela veckan, lite illamående, extremt trött o idag har jag känt mig frusen.. ska testa igen om några dagar 🤞

• Lina95

Kan det va positivt men att hcg nivån inte ökat tillräckligt? Detta är cb testa tidigt, första bilden är original, dom andra har jag redigerat.. 

• Lina95
    Alvedon83 skrev 2023-07-10 10:13:42 följande:
    Ser tyvärr inget streck, när har du bim?
    Hade senare äl, så är på äl+9 idag, bim torsdag eller fredag 
  • Lina95

Har inte varit inne i tråden på några dagar, men har väntat på min mens som antingen kom den 8/7 o höll i sig i 5 dagar, men den va extremt sparsam för att va mens tycker jag, behövde inte använda skydd, bara lite ljusrosa flytningar eller brunt när jag torkat mig. Alla test jag tagit är negativa, tog ett senast idag men bara tagit baby plan. Jag är extremt trött, vill oftast sova på eftermiddagen typ, lite stickning i brösten ibland, men kan va inbillning också. Min mens har varit konstig sen jag tog ut spiralen, ska ta o ringa gyn o fråga om utredning kring pcos eftersom jag har så långa cyklar.

Svar på tråden BIM Juli 2023