• ida543

BIM Juli 2023

Hej! Hoppar in här... För mig behöver det nog ske ett litet mirakel dock då min sambo är bortrest under de viktigaste dagarna den här månaden .. :(   

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
    2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    4/7 - Foodie, första barnet
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
    20/7 momof4soon, 4 barnet och första försöket
  • ida543
    pannkakssmet skrev 2023-06-13 13:18:48 följande:
    Hej allihopa!

Jag blir lite knäpp i huvudet här, både av värmen o sen av kroppen 😅 Hittade hit igårkväll och läste igenom sidan lite, vi har försökt lite halvdant och är inne på försök 4 med första barnet. Hade mens 6-8 juni och enligt NC kommer nästa mens 8 Juli.

Appen ville att jag skulle ta ett äl-test idag och det visade väldigt tydligt positivt. Kan man ha påbörjan till ägglossning 5 dagar efter mens??? 
    Hmm jag vet inte men det låter tidigt? Kanske ta ett grav test för säkerhetsskull? Är du säker på att det var mens du hade 6-8 juni (kanske var nidblödning?) ÄL kan också visa positiva när man är gravid har jag hört!
  • ida543

Grattis Momof4soon!!!

Själv har jag precis haft ägglossning, en vecka tidigare än vad jag hade tänkt.. så nu kommer den där lååånga väntan tills BIM.. 1,5 vecka kvar.. jag tänker på det konstant! Hur gör ni andra för att inte stressa över det? Jag känner att jag tar ut så mycket i förväg för jag tänker att jag ska plussa och drömmer mig bort.. sen blir det bara en stor besvikelse

Svar på tråden BIM Juli 2023