Inlägg från: KimLinnefeldt |Visa alla inlägg
  • KimLinnefeldt

Ni som är i långa 10+ år relationer, angående sex

Om du törs: Tala om för honom att sexlösheten är en "deal braker". Du tänker inte leva i en öken resten av livet. Om han inte gör något åt saken och ni hjälps åt, då tänker du lämna honom.

• KimLinnefeldt
    Anonym ((Stor familj)) skrev 2023-06-01 21:13:09 följande:

Camilla:

Så ikväll sa han att han bokat tid hos nån manlig sex-expert om jag fattade det rätt, som är utbildad i sånna här problem, hoppas det hjälper för jag är nollställd hur vi kan lösa detta?.

Det låter hoppfullt. Han tar ansvar för glappet mellan er och vill göra något åt det. Alla olika detaljer går ju att åtgärda. Hans sviktande potens kan enkelt lösas med små, blå piller. 

Det där med vikt och sånt tror jag bara är svepskäl. Mellan lakanen är vi alla vackra och sexiga. Att bidra i hushållsarbetet är självklart, men förvandlar inte automatiskt sexlivet. Det måste finnas vilja.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-06-02 11:34:36 följande:
    Nog är det så för många att vikten kan göra att en person tappar attraktionen, men här har ju båda lagt på sig. Mitt ex gick upp massor och slutade ta hand om sig. Jag tog hand om mig bra och tappade attraktion även för henne. Kan tyckas ytligt, men jag tycker inte det är attraktivt att gå ner dig vare sig det är överkonsumtion av mat alkohol eller droger.
    Det kan faktiskt vara påbrå också. Man har ett biologiskt arv som visar sig senare i livet. Förhoppningsvis gör inte tio kilos ökad vikt att kärleken dör.
Svar på tråden Ni som är i långa 10+ år relationer, angående sex