Inlägg från: Anonym (Anonym2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym2)

Ni som är i långa 10+ år relationer, angående sex

Hur mycket ansvar tar du i hemmet och med barnen? Kan vara där skon klämmer ett du gör för lite också men inget jag vet så klart.

• Anonym (Anonym2)
    KimLinnefeldt skrev 2023-06-02 10:15:39 följande:
    Det låter hoppfullt. Han tar ansvar för glappet mellan er och vill göra något åt det. Alla olika detaljer går ju att åtgärda. Hans sviktande potens kan enkelt lösas med små, blå piller. 

Det där med vikt och sånt tror jag bara är svepskäl. Mellan lakanen är vi alla vackra och sexiga. Att bidra i hushållsarbetet är självklart, men förvandlar inte automatiskt sexlivet. Det måste finnas vilja.
    Nog är det så för många att vikten kan göra att en person tappar attraktionen, men här har ju båda lagt på sig. Mitt ex gick upp massor och slutade ta hand om sig. Jag tog hand om mig bra och tappade attraktion även för henne. Kan tyckas ytligt, men jag tycker inte det är attraktivt att gå ner dig vare sig det är överkonsumtion av mat alkohol eller droger.
  • Anonym (Anonym2)

Visst kan det vara så, men i absoluta majoriteten av fallen handlar det om levnadsvanor. Kollar jag på gamla skolfoton var det kanske några på hela skolan som har överviktiga. I dag är en stor del av barnen feta redan i mellanstadiet.

Svar på tråden Ni som är i långa 10+ år relationer, angående sex