Inlägg från: Anonym (Låneförmedlaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Låneförmedlaren)

Min sambo har skuldsatt sig bakom min rygg

I mina öron låter inte detta som något bottenlöst hål. Jag arbetar med att försöka hjälpa människor som just hamnat i en ond cirkel.  400 i blanco behöver inte alls vara något hinder. Däremot så låter det lite som om det är spridda lån? Där har vi en av de största bovarna när det kommer till att lida ekonomiskt.

Jag hjälpte en kund i förra veckan. 
    Hen hade 6 mindre blancolån, total belopp runt 350. Hen betalade 6900 för detta där över 4000 enbart var räntekostnader. 
    Det du vill få till är ett enda lån med rak amortering. Då kan du vara säker på att du amorterar kraftigt & som successivt sänker total belopp & total räntekostnad.  Sedan när han fått till detta rekommenderar jag att spärra sin UC. Så att man garderar sig mot att göra framtida dåliga beslut. Vet ingenting om din relation men jag kan säga med säkerhet att ingenting är förstört så länge man agerar korrekt & snabbt. Ta tjuren vid hornen o luska i ens situation. Jag har byggt på en AI som kalkylera sannolikheten för att samla lån utan att ta en kreditupplysning. Om ni älskar varandra så tar ni er igenom detta - tro mig när jag säger det att det är långt ifrån kört. Men då handlar det om att lägga alla kort på borden & göra upp en plan man följer utan undantag. 

Svar på tråden Min sambo har skuldsatt sig bakom min rygg