Inlägg från: Anonym (mor min) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mor min)

Snälla hjälp mig STÄMMER DETTA

Anonym (Troll) skrev 2023-05-26 18:52:55 följande:
    För att det är en fejktråd. Du tror väl inte på den där smörjan? Tips: fall inte för liknande meddelanden om du får några själv.
    Det behöver inte vara en fejktråd. Min mor trodde också på sånt här en period, och hann betala 20000 innan jag och mina syskon fick redan på det och satte stopp.
  • Anonym (mor min)
    Spucks skrev 2023-06-10 16:56:11 följande:

Finns det verkligen folk som är så jävla intelligensbefriad att de faller för sånt? Mer uppenbar svindleri finns nog inte.

Det har inte med intelligens att göra. Min mamma är väldigt intelligent. Men hon är också väldigt godhjärtad, och just då under den här perioden var hon också väldigt ensam och väldigt kärlekstörstande, efter att själv ha brutit upp ett 30 års äktenskap, och under i alla fall 15 av de åren var mina föräldrar i ett typist "vi håller ihop för vi är ändå vänner och vi har barn" äktenskap. Någon kärlek fanns inte. Hon är inte heller så där jätteteknisk av sig och innan de gick isär hade hon i princip inga sociala medier. Hon skaffade det och fick plötsligt en massa uppmärksamhet av män som berömde henne för hennes utseende, för hennes humor, värme, godhet och intelligens. Det är faktiskt inte så konstigt att man faller dit då. 
Svar på tråden Snälla hjälp mig STÄMMER DETTA